بازدید 3004
نوبخت:

دولت قصد دخالت در امور مجلس را ندارد

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: برای دولت معقول نیست که وارد جریانات و مسائل مجلس شود و البته دولت نیز قصد دخالت در امور مربوط به مجلس را ندارد.
کد خبر: ۵۹۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰ 18 May 2016
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: برای دولت معقول نیست که وارد جریانات و مسائل مجلس شود و البته دولت نیز قصد دخالت در امور مربوط به مجلس را ندارد.

به گزارش ایسنا محمدباقر نوبخت امشب (سه شنبه) طی سخنانی در نشست حزب اعتدال و توسعه که در سالن اجلاس سران برگزار شد با اشاره به سابقه حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه در شرایطی به وجود آمد که می خواست یک تفکر جدید را تجربه کند که به نظر اعضای این حزب برای دستیابی به مهم‌ترین آرمان کشور یعنی توسعه نیازمند آن هستیم.

وی ادامه داد: ما در این حزب به این نتیجه رسیدیم که توسعه با تجهیز منابع به دست خواهد آمد و این منابع نیز به تنهایی در اختیار یکی از دو جریان رایج و قوی سیاسی کشور قرار ندارد بلکه کشور زمانی به توسعه دست پیدا می کند که از ظرفیت همه گروه‌ها و سلایق سیاسی استفاده کند.

نوبخت همچنین با اشاره به نتایج انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: در انتخابات مجلس دهم نیز خوشبختانه هم جریان اصلاح طلبی، هم اصولگرایی و هم اعتدالیون به مجلس راه پیدا کردند و ائتلاف امید مورد عنایت جامعه قرار گرفت و مجلس نیز می تواند در چارچوب ائتلافی که پیش از مجلس شکل گرفته بود حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت قصد دخالت در امور مربوط به مجلس را ندارد، اظهار کرد: برای دولت معقول نیست که وارد جریانات مجلس شود چرا که مجلس فرهنگ سازمانی خود را دارد و کسانی که هویت تقنینی آن را می‌شناسند، می دانند که تلاش برای شکل‌دهی به مجلس از بیرون از آن غیرموفق است و دولت نیز قصد دخالت در امور مجلس را ندارد.

عضو موسس حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه نمایندگان به خوبی می توانند مسائل مربوط به مجلس را رفع کنند، اظهار کرد: ما معتقدیم که افراد کارشناسی در مجلس حضور دارند که می توانند مربوط به آن را حل کرده و مجلس را اداره کنند و ضرورتی ندارد چه از درون دولت و چه از درون حزب اعتدال و توسعه دخالتی در این زمینه صورت گیرد.

نوبخت در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با ایجاد تعاون و همکاری بین مجلس و دولت مشکلات مردم را حل کنیم و من معتقدم مردم وقتی ببینند که به آن‌ها خدمت می کنیم در هیچ شرایطی و علی رغم تاثیر جریانات سیاسی خادمان خود را فراموش نخواهند کرد و رضایت خود را در ادوار آینده نسبت به آنان نشان خواهند داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان