بازدید 3425

برخورد قاطعانه پلیس با انواع جرائم و ناهنجاری‌ها

فرمانده نیروی انتظامی گفت:گام نخست در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری بوده و ما تلاش می‌کنیم در کنار این امر برخورد قاطعانه با انواع جرائم و ناهنجاری‌ها را در سطح جامعه داشته باشیم.
کد خبر: ۵۹۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 17 May 2016
فرمانده نیروی انتظامی گفت:گام نخست در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری بوده و ما تلاش می‌کنیم در کنار این امر برخورد قاطعانه با انواع جرائم و ناهنجاری‌ها را در سطح جامعه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق، بی‌بند و باری، لاابالی‌گری، فسادهای مالی و پدیده قاچاق از سوی مقام معظم رهبری به عنوان آسیب‌ها و معضلات اجتماعی اولویت‌دار مطرح شده که برای مبارزه با ‌این آسیب‌ها تلاش همه‌جانبه‌ای داریم.

وی تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از جرائم و این آسیب‌ها را برطرف کنیم که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مردم و مسئولان هستیم.

اشتری با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد پلیس گفت: این مهم افتخاری ارزشمند برای نیروی انتظامی بوده و تلاش می‌کنیم مهمترین اصل را پیشگیری از جرائم و انواع آسیب‌های اجتماعی قرار دهیم و در این زمینه از تمامی امکانات و توان لازم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خدمت بی‌منت به مردم و‌لایتمدار را از افتخارات پلیس برشمرد و بیان کرد:‌ برای رسیدن به اهداف مورد نظر در زمینه ایجاد امنیت هر چه بیشتر در جامعه نیازمند مشارکت هر چه بیشتر مردم هستیم که این امر روز به روز افزایش می‌یابد و ما شاهد امنیت روزافزون در کشور به واسطه مشارکت و همدلی بیشتر می‌شویم.

وی با بیان اینکه پلیس امروز در صحنه‌های مختلف حضوری پررنگ‌ و مقتدر دارد، اظهار کرد:‌ گام نخست در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری بوده و ما تلاش می‌کنیم در کنار این امر برخورد قاطعانه با انواع جرائم و ناهنجاری‌ها را در سطح جامعه داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: اردبیل به لحاظ دارا بودن مردمی متدین، ولایی و محب اهل بیت از نظر میزان بروز آسیب‌های اجتماعی و جرایم از میانگین کشوری بسیار پائین بوده که این مهم در سایه اقدامات موثر و مثبت پلیس، مشارکت مردم و حمایت‌های مسئولان محقق شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با ارزیابی مطلوب اقدامات انجام شده در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل و کسب موفقیت در ابعاد مختلف مأموریتی بیان کرد: بررسی‌های انجام شده نشان از تعامل مطلوب، مؤثر و سازنده بین مجموعه انتظامی و مرزبانی اردبیل داشته و این امر استان اردبیل را به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل کرده که البته در این میان نقش مشارکت مردمی اجتناب ناپذیر و غیرقابل‌انکار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس