بازدید 4898

فائزه هاشمی باید محاکمه شود

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با یکی از بهاییون، گفت: فائزه هاشمی یک فرد عادی نیست و باید به دلیل این رفتار خود محاکمه شود.
کد خبر: ۵۹۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 17 May 2016
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 28 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: به قوه قضائیه و دادستان کل کشور متذکر می‌شویم که قطعاً باید فائزه هاشمی مورد محاکمه قرار گیرد، زیرا وی یک فرد عادی از جامعه نبوده و دختر رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام است؛ حال شاید فائزه هاشمی با اینگونه اقدامات به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و جدی دولت برای خارج کردن کشور از رکود تاکید کرد و افزود: رئیس جمهور و دولت یازدهم قبل از برجام اعلام می‌کردند که پس از توافق هسته‌ای همه مشکلات کشور حل خواهد شد، حال چرا این مسئله محقق نشده و امروز کارگران با مشکلات بسیاری از جمله بیکاری روبرو هستند و در مقابل آن برخی حقوق 50 تا 200 میلیونی دریافت کرده و برخی کارگران 7 تا 10 ماه است که حقوقی نگرفته‌اند.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط سخت بازنشستگان در کشور تصریح کرد: آقای رئیس جمهور؛ شما مدام در سخنرانی های خود می‌گویید که تورم در آینده نزدیک یک رقمی می‌شود. حال آیا بر سر سفره مردم نیز تورم یک رقمی شده و می‌شود؟ از طرف دیگر استان قزوین یک روز میزبان کارگران استان‌های همجوار بود، اما در شرایط کنونی بیش از 70 درصد از کارخانجات استان تعطیل شده‌اند.

حسینی با اشاره به آمار 20 درصدی بیکاری در استان قزوین گفت: متاسفانه مسئولان تنها به دنبال جابجایی نیروهای انقلابی بوده و هیچ تلاشی برای حل مشکلات استان نمی‌کند. از طرف دیگر شهرستان آبیک با مشکلات کم آبی روبروست که مسئولان باید در جهت حل آن تلاش کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی