بازدید 3167
۲

این پروژه بر خلاف عقل و تدبیر است

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس با بیان اینکه دولت باید در اجرای طرح انتقال آب کارون بزرگ به فلات مرکزی تجدید نظر کند، گفت: قطعا این مسئله بر خلاف عقل و تدبیر است که حساس ترین استان کشور را رفته رفته به کویرستانی تبدیل کنیم.
کد خبر: ۵۹۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 17 May 2016
سیدناصر سودانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 28 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، گفت: ضمن تشکر از مردم اهواز، باوی و حمیدیه جهت حمایت از من در سه دوره مجلس، برای منتخبان مجلس دهم آروزی توفیق دارم.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با تبریک به مناسب قهرمانی تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال، افزود: این تیم فوتبال با کمترین امکانات و حمایت، موج شادی را در قلوب مردم رنج دیده خوزستان پدیدار ساختند، همچنین صعود تیم صنعت نفت آبادان را به لیگ برتر تبریک می گویم، از طرف دیگر باید قطعا علت و دلایل سقوط تیم استقلال اهواز را به لیگ یک بررسی شود، تا کاستی ها مورد اصلاح قرار گیرد.

وی ادامه داد: خداوند جریان آب را در خوزستان مایه سرزندگی و تمدن استان قرار داده که متأسفانه با سیاست های کوتاه بینانه در جهت کاهش جریان آن تلاش هایی صورت گرفته، بنده کارشناسانه و دلسوزانه به تمام مسئولان دولتی اعلام می کنم که در سیاست انتقال آب کارون بزرگ به فلات مرکزی تجدید نظر کرده و راه های دیگر را که ضرر و زیان کمتر باشد، را پیگیری کنید. زیرا بر خلاف عقل و تدبیر است که حساس ترین استان کشور را رفته رفته به کویرستانی تبدیل کرده و مردم ستم دیده این منطقه را دچار ناامیدی کنید.همچنین مسئله ریزگردها باید در مجامع بین المللی طرح و رسیدگی شود، به ویژه عربستان باید به تعهدات خود برای کنترل آن ها اقدام کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مگه باقی کارها با عقل وتدبیره
اشتباه بزرگي دولت داره مرتكب ميشه كارون هويت ماست ماهرگزبه تماشاي جان دادن كارون نمينشينيم صبوري مردم خوزستان حدي داردنابرابري ديگربسه چيزي نميخواهيم داشته هايمان رالاقل نبريد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار