بازدید 7681
۹

دیجی‌کالا با شگفتی دیگری در راه است

کد خبر: ۵۹۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 17 May 2016
دیجی‌کالا، پیشرو در فروش دیجیتالی کالا، به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، روزهای پایانی اردیبهشت کاربران خود را شگفت‌زده می‌کند.

۲۸ و ۲۹ اردیبهشت، تمامی کاربران دیجی‌کالا می‌توانند با تخفیف‌های ویژه کالاهای مورد نیاز خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنند.

این فروش ویژه ۲۵۰۰ کالای متنوع را در خود جای داده است.تمامی محصولات موجود در فروش ویژه بهار شگفت‌انگیز هر ۳ ساعت یک‌بار تغییر می‌کنند و این امکان را برای مخاطبان فراهم می‌سازند تا در میان تنوع کالایی، امکان انتخاب گسترده‌تری داشته باشند.

دیجی‌کالا با شگفتی دیگری در راه است

همچنین کاربرانی که بیش از 100/000 تومان خرید کنند، هزینه ارسال پرداخت نمی‌کنند.

دیجی‌کالا با تاکید بر سه اصل همیشگی خود، «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا»به شما پیشنهاد می‌کند ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت، چشم از این فروشگاه آنلاین برندارید.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
تابناک واحد تبلیغات دی جی کالا
گوشی 760000 تومنی(j7) را با تخفیف میده 815000 تومن! واقعا شگفت انگیزه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
منم گوشیبا تخفیف ویژه خریدم 565 رفتم تو بازار با همون گارانتی قیمتش 545 تومن بود بدون هیچ ادعا و منتی بر مشتری
از دیجی کالا کفش ورزشی خرید کردم کالای ارسالی مطابقت نداشت و ارزان تر بود . تماس هم گرفتم رسیدگی نشد
قیمت های تو بازار پایین تره
تخفیف هم میزنن مثلا
با سلام
مایلم تجربه شخصی خود ار خرید از فروشگاه های اینترنتی را در اختیار خواندگان گرامی قرار بدهم
چند وقت پیش با معرفی یکی از دوستان به سایت اینترنتی دیجی کالا مراجعه و پس از ثبت نام یه شیشه ادکلن سفارش دادم.بلافاصله در همان روز سفارش ادکلن برایم توسط پیک ارسال و بهای آن نقدا دریافت گردید.
پس از باز کردت جعبه ادکلن متوجه شدم درب شیشه ایراد داشتع و ادکلن نشتی دارد.
با واحد خدمات پس از فروش تماس گرفته و مشکل را اعلام نمودم.
سایتی که کالا را در روز درخواست ارسال کرده بود دو روز پس از اعلام اقدام به پس گرفتن کالا نمود. البته اینجا تازه ابتدای ماجرا بود.پس از سه روز اعلام کردند که ایراد توسط کارشناس بررسی و مورد تایید قرار گرفت.از بنده تقاضای شماره کارت را نموده تا وجه آن مسترد گردد. پس از دو روز با توجه به عدم واریز وجه به حسابمجددا تماس گرفته و جویای علت شدم که کارشناس مربوطه اعلام داشته چنانچه تا آخر وقت اداری واریز نشد صبح فردا مجددا پیگیری نمایید.
به طور خلاصه یک هفته در گیر خریدی بودم که انجام نشد و هنوز هم وجه پرداختی به شرکت مسترد نگردید.
با این وضع به نظر می رسد خرید اینترنتی با فلسفه وجودی آن که صرفه جویی در وقت و تامین راحتی مشتریان باشد سالها فاصله دارد.
فکر کنید شما کالایی را خریده اید که سالم نبوده و وجه آن را نقدا پرداخت کرده اید اما جهت استرداد وجه خودتان حتی پس از مرجوع نمودن کالا تا اینجای کار یک هفته معطل مانده ای.
امیدوارم دیگر سایت های که فروش اینترنتی مانند سایت دیجی کالا نبوده که صرفا باعث اذیت و آزار مشتریانش گردیده.
لطفا این شکایت را منشر کنید فریب مشتری
با سلام
اینجانب در تاریخ 1395/04/06 یک گوشی موبایل از سایت دیجی کالا خریداری نمودم که به دلیل لاک بودن، آن را در تاریخ 8 تیر با اخذ رسید به نماینده آن شرکت تحویل دادم(فایل پیوست). شایان ذکر است در فاکتور تحویل مورخ 95/4/8 هیچگونه اشاره ای به آسیب دیدگی فیزیکی کالا نشده و گوشی سالم تحویل داده شده است. اینجانب ضمن برگشت کالا، با توجه به لاک بودن گوشی و عدم کارایی آن برای اپراتورهای داخلی خواستار تعویض آن شدم اما بعد از 4 روز سرگردانی و اتلاف وقت توسط پرسنل آن شرکت در مراجعه حضور روز 12 تیر به من اعلام شد که به دلیل آسیب دیدگی جزیی گوشی امکان عودت آن نبوده و نهایتا پس از یک روز معطلی مجبور به پرداخت مبلغ 273 هزار تومان بابت خسارت و برگشت کالا و انصراف از خرید شدم. شایان ذکر است که علیرغم اثبات لاک بودن گوشی، متصدی خدمات اعلام نمود که با انجام یک سیر اقدامات امکان رفع مشکل می باشد که بنده به دلیل اینکه معتقدم اینگونه گوشی ها غیر مجاز است از پذیرش این پیشنهاد شرکت اجتناب کردم. اینجانب به دلیل تحویل یک کالای غیر استاندارد و غیر مجاز هم حدود یک هفته معطل شده و هم مجبور به پرداخت خسارت هنگفتی گردیدم. به علاوه پرسنل آن شرکت حاضز نبودند حتی اظهارات شفاهی خود را مبنی بر لاک بودن گوشی کتبا به من اعلام کنند تا بتوانم در مراجعه بالاتر طرح دعوا کنم شایان ذکراست که برای تایید کتبی ایراد مذکرو حدود 2 ساعت معطل شده و درنهایت آنها حاضر به اعلام کتبی لاک بودن گوشی نشدند. اینجانب ضمن محفوظ دانستن حق مراجعه به مراجع قانونی خواستار پاسخ مشخص مدیریت و ملاقات حضوری با آقای محمدی نیز شدم که تاکنون پاسخی دریافت نکرده ام. شایان ذکر ایراد فنی مذکور در مکالمات تلفنی اینجانب با کارکنان آن شرکت مورد تایید قرار گرفته و فایل صوتی آن و فیلم تصویری حضور اینجانب در سیستم های ارتباط با مشتری شرکت موجود است که علیرغم درخواست اینجانب امکان دسترسی به آن فراهم نشد. خواهشمنداست علاوه بر رسیدگی با این شکایت برای جلوگیری از فریب دیگران مستندات این رفتار در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شود
اینگونه سایت ها چگونه حاضر به اعلام کتبی عیب ذاتی کالا که به تایید بخش خدمات پس از فروش رسیده است نیستید و کماکان مدعی رعایت حقوق مصرف کننده می باشید.
تخفیف کلک تبلیقاتی دیجی کالا من درتاریخ 94/11/21 یک جفت کفش کوه نوردی از این شرکت خریداری کردم ده روز بعد بامن تماس گرفتند وگفتند موجودی نداشتیم اشتباه شده اگر مایلید شماره حساب بدهید پولتان رامسترد کنیم گفتم منتظر می مانم تا موجود شود مطلب را خلاصه کنم بعد از شش ماه وتماسهای مکرر وپرداخت مبلغی هم به عنوان مابه التفاوت برای کفش مشابه هنوز کفش را ارسال نکرده اند 95/4/23
سلام
من هم اخيراً عينك گران قيمتي را به عنوان هديه براي همسرم از ديجي كالا خريدم و به اعتماد اين شركت مشهور و اينكه هديه بود بسته بندي را در همان لحظه باز نكردم. ولي در زمان دادن هديه به همسرم با ناراحتي و تعجب زياد ديديم كه عينك مخدوش است. چند بار تلفني و ايميلي شكايت خودمان را اعلام كرديم ولي هيچ جلب رضايتي از ما صورت نگرفت. من شخصاً تا جايي كه مي توانم عليه ديجي كالا تبليغ مي كنم چون هزينه زيادي براي اين كالا دادم و برايم خيلي سنگين تمام شد. اميدوارم كه روزي از اين كلاه برداري هايشان پشيمان شوند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان