بازدید 6682

پیشروی ارتش سوریه در حومه حمص

همزمان با ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه در حومه حمص علیه داعشی‌ها حومه درعا هم شاهد درگیری خونین گروه‌های تکفیری با یکدیگر بوده است.
کد خبر: ۵۹۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 17 May 2016
همزمان با ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه در حومه حمص علیه داعشی‌ها حومه درعا هم شاهد درگیری خونین گروه‌های تکفیری با یکدیگر بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، المیادین از آغاز  عملیات نظامی ارتش سوریه به‌سمت تپه الصوان مشرف بر میدان نفتی شاعر در حومه شرقی حمص خبر داد. همزمان با عملیات نیروهای زمینی، جنگنده‌های ارتش هم مواضع تروریست‌ها را به‌شدت بمباران می‌کنند.

پیشروی نیروهای ارتش در این منطقه از دو محور آغاز شده است. ارتش و رزمندگان مقاومت چندین تپه مشرف به میدان شاعر در سمت شمال و غرب و تپه‌های طه، کرار، کربلا و ماجد را طی روزهای  اخیر از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرده بودند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش در پنج‌کیلومتری جنوب میدان شاعر قرار گرفته‌‌اند و عملیات آنها در محور جنوبی و غربی ادامه دارد.

آخرین تحولات میدانی سوریه تا ظهر امروز

ــ حومه حمص: در تازه‌ترین نقض آتش‌بس از سوی گروه‌های مسلح امضا کننده توافق آتش‌بس در الجزیره الثامنه در محله الوعر شهر حمص، یک جوان سوری به‌ضرب گلوله‌ تک‌تیراندازهای مسلح کشته شد که ارتش سوریه هم بلافاصله به این اقدام تروریست‌ها پاسخ داد.

ــ جسرالشغور: در حملات  ارتش به تجمعات تروریست‌ها در بداما، دو خودرو و سه موتورسیکلت منهدم شد و 19 تروریست کشته شدند.

ــ حلب: کشته شدن هفت تروریست و زخمی شدن 21 نفر دیگر در حملات ارتش به تجمعات آنها در محله السکری، انهدام انبار بزرگ کپسول‌های گاز و  توپ؛ جهنم تروریست‌ها

ــ درگیری‌ها میان تروریست‌های جبهه النصره و لواء شهداء‌ الیرموک وابسته به داعش در اطراف سد سحم الجولان در حومه غربی درعا در پی حملات النصره و همپیمانانش به مواضع لواء‌ الیرموک در منطقه که به هلاکت شماری از تروریست‌های دو طرف منجر شد.

ــ در حملات جبهه النصره و همپیمانانش به شهرک‌های سحم الجولان و نافعه در حومه غربی درعا که تحت سیطره لواء الیرموک مرتبط با داعش  است، شماری کشته شدند.

ــ تروریست‌های داعشی منطقه اطراف میدان شاعر و راه‌های منتهی به آن را برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش سوریه بمب‌گذاری و مین‌گذاری کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس