بازدید 6168

علی عسکری: مدیران را ضربتی تغییر نمی دهیم

رئیس جدید سازمان صداوسیما درباره تغییر مدیران و معاونان سازمان صداوسیما گفت: در این باره فوری و ضربتی عمل نمی کنیم.
کد خبر: ۵۹۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 17 May 2016
رئیس جدید سازمان صداوسیما درباره تغییر مدیران و معاونان سازمان صداوسیما گفت: در این باره فوری و ضربتی عمل نمی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی عسکری در حاشیه مراسم معارفه اش علی رغم برخورد بد محافظانش در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ گفت.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه های جدید خود را توضیح دهید، گفت: برنامه ها را بعدا توضیح می دهیم. ما برای تحقق بهتر منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین برای رشد اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی تلاش می کنیم و همچنین برنامه هایی برای ارتقاء فرهنگی و حمایت از نهادهای جامعه و برای رشد هویت فرهنگی جوانان برنامه هایی داریم.

وی ادامه داد: همچنین قرار است ارتباطات بیشتر با نخبگان فرهنگی و اقتصادی جامعه برقرار کنیم تا بتوانیم از طریق آنها فایده های فراوانی را به مردم برسانیم و برنامه هایی را نظیر علم و فناوری حمایت از صنایع دانش بنیان، حمایت از تولیدات ملی و اینکه جامعه ما از تولیدات با کیفیت ملی استفاده کند و منجر به رشد صنایع و کارخانجات شوند و اشتغال را بالا ببرند را در دستور کار داریم.

علی عسکری در پاسخ به این سوال که نخستین اولویت شما چیست؟ اظهارداشت: شروع به کار اولین برنامه ماست و توجه به اقتصاد و تولید ملی در دستور کار ماست. شما این ها را روی آنتن خواهید دید. ما از صنایع کوچک حمایت می کنیم و صنایع متوسط . ما 70 تا 80 هزار کارخانجات داریم و باید کمک کنیم که آنها راه اندازی بشوند، تولید کنند، مردم بخرند و کمک کنیم تا تحولات اقتصادی بالا برود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تولید، خبر، رادیو و سریال کدام برایتان مهمتر است؟ پاسخ داد: مهم ترین بخش ما سیماست. چه در تولید برنامه های جاذب و آموزنده و چه در بخش خبر. خبررسانی یک امر مستند است. تغییر و تحولاتی را خواهید دید. علی عسکری همچنین درباره تغییر معاونان نیز  اعلام کرد که این اتفاق بعدا روی خواهد داد و  ما در این مورد کار فوری و ضربتی نداریم.

رئیس جدید سازمان صداویما در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه صداوسیما در حال حاضر با مشکلات و حواشی بسیاری روبروست پیش بینی می کنید تا پایان سال بتوانید مشکلات را حل کنید؟ گفت: ما در زمینه هایی که گفتید مشکل داریم اما تلاش می کنیم که آنها را حل کنیم و نگذاریم که برای پرسنل سازمان مشکلی ایجاد شود. به حل مشکلات امیدواریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها