بازدید 2113
لاریجانی:

تصویب برجام جلوی سنگ‌اندازی‌ها را گرفت

کد خبر: ۵۹۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 17 May 2016
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصویب برجام در مجلس نتیجه سه سال مذاکره را نهایی کرد، گفت: تصویب برجام جلوی سنگ‌اندازی‌های دشمن را گرفت.

علی لاریجانی شب گذشته در سخنانی در جمع خانواده‌های نمایندگان مجلس نهم در محل برگزاری جلسات علنی گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس را از زمان بعد از انقلاب اسلامی می‌شناسیم و در دوره چهار ساله‌ای که در محضر آنها بودیم از نزدیک با همگی آشنا شدیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شغل سخت نمایندگی گفت: کاری که باید به عنوان حرفه نمایندگی در مناطق مختلف پیگیری شود، زیاد و مشکل است البته شاید شیوه صحیحی نباشد اما به هر حال این کار صورت گرفته و نمایندگان باید فرصت زیادی برای آن بگذارند لذا باید قدردان خانواده‌های نمایندگان بود که ناچارند زمانی که باید برای آنها گذاشته شود را در اختیار نمایندگان قرار دهند تا به مشکلات منطقه رسیدگی شود.

اهم اظهارات رییس مجلس را به نقل از ایسنا و خانه ملت بخوانید؛

*{با اشاره به برخی پیگیری های مهم مجلس}: تسهیل فضای کسب و کار باید پیگیری می‌شد چون شرایط بسیار پیچیده بود در همین رابطه نمایندگان زحمت زیادی کشیدند و نظارت‌های گوناگونی صورت گرفت. از سوی دیگر رسیدگی به مسأله هسته‌ای بعد از سه سال مذاکره کاری بود که باید در مجلس نهایی می‌شد چرا که دشمن سال‌ها موضوع هسته‌ای را بهانه کرده بود تا مشکلاتی را سر راه کشور قرار دهد.

*با تصویب برجام جلوی سنگ اندازی‌های دشمن گرفته شد که این مورد را مرهون نمایندگان مجلس هستیم که این مورد را (برجام) در حوزه سیاسی و اجتماعی به تصویب رساندند.

*مجلس نهم ورود خوبی به زمینه مسائل اجتماعی شد، نظارت‌های خوب مردم در حوزه اجتماعی نشان دهنده احساس مسئولیت نمایندگان بود که جا دارد از این تلاش‌ها تشکر شود، امیدواریم در آینده در هر عرصه‌ای که حضور دارید با همین همت پیش بروید که اگر با همکاری شما نبود امور مجلس پیش نمی رفت. همچنین امیدواریم در شرایط فعلی کشور که مسئولیت‌های سنگینی در حوزه اقتصادی داریم با همان عزم در حوزه نمایندگی و یا غیر از آن حرکت کنید.

*منطقه ما هیچ وقت در تاریخ 100 ساله خود در شرایط کنونی قرار نداشت و هیچ گاه مثل حال حاضر کانون آتشفشان‌های سیاسی و امنیتی در منطقه روشن نبود از این رو ابعاد جریانات تروریستی در منطقه دقت نظر زیادی را می‌طلبد البته جمهوری اسلامی ایران در این مسیر به درستی راه را طی کرد و شاید بتوان گفت فقط ایران است که از استراتژی صحیح برخوردار است که امیدواریم با همین سیاست شرایط تغییر کرده و بهبود یابد.

*نمایندگان مجلس در تبعیت از مقام معظم رهبری عملکرد درستی داشتند،  هر جا لازم بود نمایندگان برای حمایت از رهبری ورود کردند و تدابیر ایشان را در مسائل به خوبی به کار بسته و با درک صحیح از شرایط ورق زرینی را برای تاریخ پارلمان رقم زدند همچنین حمایت از تفکر رهبر انقلاب و دستورات ایشان همواره مد نظر نمایندگان قرار داشت.

*نظیر انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا وجود ندارد که این چنین افراد صاحب نام و بزرگان برای آن سرمایه گذاری کنند؛ چنانچه شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مطهری و دیگر شهدای عالی مقام و شهدای محراب و بسیاری از بزرگانی که جان خود را در راه انقلاب دادند، از استوانه های نظام محسوب می‌شوند و سرمایه‌هایی هستند که پای انقلاب خرج شدند لذا باید دستاوردهای آن را حفظ کنیم.

*خانواده‌های نمایندگان برای یاری آن‌ها در رسیدگی به امور ملی و منطقه‌ای از خودگذشتگی کرده‌اند که به خاطر همین گذشت قدردان آن‌ها بوده و برای همه شما دعاگو هستییم که در تمام عرصه زندگی خود موفق و موید باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس