بازدید 3017

سوئدی ها در راه ایران

برای جلوگیری از هرگونه خطر در نقض ممنوعیت پرداخت دلار یا گذر از موسسات مالی ایالات متحده تمام معاملات این شرکت با ایران با یورو انجام می شود.
کد خبر: ۵۸۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 17 May 2016
برای جلوگیری از هرگونه خطر در نقض ممنوعیت پرداخت دلار یا گذر از موسسات مالی ایالات متحده تمام معاملات این شرکت با ایران با یورو انجام می شود.

 یک شرکت سوئدی برای اولین بار به دنبال سرمایه گذاری در ایران هستند. یک شرکت سوئدی بعد از لغو تحریم های بین المللی تهران به دنبال راه اندازی و افزایش سرمایه گذاری در ایران است. اما این اقدامات حتی در مقیاس کوچک، وقت گیر و پرهزینه است.

اگرچه تحریم های تجاری جهانی علیه ایران از ماه ژانویه برداشته شده است، اما هنوز هم آمریکا اتباع و شرکت های خود را از کسب و کار و روابط با ایران منبع می کند. با توجه به این دلایل، شرکتPomegranate Investment AB که در سال 2014 در سوئد راه اندازی شده است، با احتیاط در حال ورود به ایران است.

فلوریان هلمیچ، مدیراجرایی این شرکت در گفتگو با رویترز گفت تا 80 میلیون یورو (91 میلیون دلار) از سرمایه گذاران اروپایی در انتظار کاهش تحریم ها هستند. این شرکت امیدوار است که ظرف 12 ماه شرکتی در زمینه فناوری مشتری در ایران راه اندازی کند.

البته این مقام مسئول درباره افزایش این سرمایه گذاری حرفی نزد. اما به گفته ها شهروندان و شرکت های آمریکایی از این پیشنهاد حذف خواهند شد.

برای جلوگیری از هرگونه خطر در نقض ممنوعیت پرداخت دلار یا گذر از موسسات مالی ایالات متحده تمام معاملات با یورو انجام می شود.

چالش اصلی برای هر شرکت بین المللی این است که صلاحیت شرکای ایرانی را در لیست سیاه آمریکا بررسی کند.

به گفته هلمیچ، شرکت Pomegranate Investment AB ترکیبی از بانک های سوئدی و سوییسی است. حدود 50 درصد از سرمایه گذاران این شرکت سوئدی هستند، از جمله سرمایه گذاران برجسته Brilioth و دیگران هم از کشورهایی مثل انگلستان، سوییس و سایر  نقاط اروپا هستند.

در حال حاضر این شرکت کمترین سهام شرکت های اینترنتی و تجارت الکترونیک شرکت هایی مثل سراوا و شرکت آگهی آنلاین شیپور را در اختیار دارد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها