بازدید 3571
۵
آخرین خبر بانکی همتی:

احتمال کاهش نرخ سود بانکی تا 15 درصد

عبدالناصر همتی، در آخرین اظهارات رسمی خود در شبکه بانکی اعلام کرد که قرار بوده تا در دو هفته آینده بانک‌ها گرد هم بیایند و در رابطه با کاهش نرخ سود که می‌تواند تا ١٥ درصد باشد، توافق کنند.
کد خبر: ۵۸۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷ 17 May 2016
عبدالناصر همتی، در آخرین اظهارات رسمی خود در شبکه بانکی اعلام کرد که قرار بوده تا در دو هفته آینده بانک‌ها گرد هم بیایند و در رابطه با کاهش نرخ سود که می‌تواند تا ١٥ درصد باشد، توافق کنند.

به گزارش ایسنا، همتی - رئیس سابق شورای هماهنگی بانک‌ها - که در هفته جاری با تایید هیات وزیران به ریاست بیمه مرکزی منصوب و جایگزین محمد ابراهیم امین مستعفی شد، در جریان تقدیر از تیم فوتبال استقلال خوزستان در بانک ملی، خبر تازه‌ای برای شبکه بانکی داشت و از احتمال مجدد کاهش نرخ سود در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی از برنامه بانک‌ها برای برگزاری جلسه ای در دو هفته آینده خبر داد و گفت که قرار است مدیران عامل بانک‌ها در این گردهم‌آیی موضوع کاهش نرخ سود را بررسی کنند.

مدیر عامل سابق بانک ملی که قبلا اعلام کرده بود معتقد است نرخ سود سپرده باید تا ١٦ درصد کاهش یابد، در تازه‌ترین اظهارات خود در مورد اینکه آیا نرخ مورد توافق بانک‌ها همان ١٦ درصد خواهد بود عنوان کرد که حتی فضای کاهش نرخ سود تا نرخ پایین‌تر و در حد ١٥ درصد نیز وجود دارد.

... و آرزو برای شبکه بانکی

همتی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با توجه به خروج خود از حوزه بانکی درباره آروزی خود برای شبکه بانکی نیز اعلام کرد که پایان رقابت مخرب بین بانک‌ها آرزوی او برای این شبکه است. هر چند که وی تاکید دارد بانک‌ها در حال حاضر نیز تا حد زیادی ضوابط، به‌ویژه در حوزه سود را رعایت کرده و از رقابت تخریبی دور شده‌اند.

رئیس سابق شورای هماهنگی بانک‌ها، در رابطه با برنامه خود در بیمه مرکزی نیز عنوان کرد که امروز من در بانک ملی هستم و هیچ صحبتی در رابطه با بیمه نخواهم داشت.

به گزارش ایسنا، روز گذشته - دوشنبه - همتی، مدیر سابق بانک ملی و مجموعه این بانک میزبان تیم فوتبال استقلال خورستان که به تازگی قهرمان لیگ برتر شده است بودند و به عنوان حامی این تیم از آنها تقدیر کردند. علت حمایت بانک ملی از تیم فوتبال استقلال خوزستان به این برمی‌گردد که این تیم از زیرمجموعه های گروه ملی فولاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اشتباهات گذشته را تکرار نکنید دوم. آیا میداند ممر زندگی خیلی ها با سود بانگ است فکر می کنید اینجا سویس یا امریکاست حکایت سیر از گرسنه خبر ندارد است اقتصاد فلج جواب نمی دهد
دیگه بانک شده ترکیب بازی فوتبال ..هر روز ی داستان .. وترکیب جدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
فکر میکنند پولا از بانک در بیاد میره تو صنعت و .. نمیدونن با این بی ثباتی سیاست ها پول رو همه تو دلالی سرمایه گزاری میکنند و بعدش تورم میگه بگیر که اومدم . یه زمانی هم احمدی نژاد فکر میکرد افزایش وام مسکن کمک بزرگی به مردم میکنن و توصیه هیچکسو گوش نکرد و این بود که قیمت مسکن به این نقطه رسید. و شک نداشته باشید اگه کاری کنن که مردم پولاشون رو از بانک در بیارن تورم بیچاره میکنه مردم رو بخصوص قشر ضعیف و کارگر که داره پول جمع میکنه یه خونه 50 متری بخره . 700000 میلیارد تومن جک نیست الان شده حجم نقدینگی اقتصاد. بنظر من بهتره دولت و سیستم کلا با نخبه های اقتصادی دنیا مشورت داشته باشه و راه حل بده نه اینکه بشینن و ببین پول زیادی تو بانکه خوب بگن این زیاده و باید کاری کنیم که پولا از بانکا خارج بشه . آیا به روشنی کسی میگوید پولا خارج بشه و کجا بره . زندگی مردم بازیچه نیست که بگیم اگر نشد هم نشده . بخدا خیلیا دارن زجر میکشن و فقط زنده هستند.
دیگرحتی یک نفردربانک سپرده گذاری نمیکند مگرمردم مغزخرخوردند یک زمین ساختمانی میخرند بعدچندسال پولشان چندبرابر میشه ...
بدبخت شدیم رفت،عزا گرفتم حالا باید چکار کنیم، خانواده ما از قشر ضعیف جامعه است و کشاورزی هستیم.با پس انداز بسیار کم که بخاطرش سودی ناچیزی میگرفتیم حالا اینقد اومد پایبن، تو این دنیا فقط اذیت شدیم.هیچکس هم جوابگو نیست. کشاورزی یعنی فقط کار و زجر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل