بازدید 47228
۱

بیماری ناشناخته علی کریمی روی صورتش!

به گفته پزشک ها، این بیماری جزو امراض ناشناخته و نادر است و هنوز کسی دلیلش را نمی داند. آلوپسی علل متفاوتی مانند هورمونی، خود ایمنی، عوارض داروها، کم‌خونی و دیگر عوامل دارد.
کد خبر: ۵۸۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 16 May 2016

آخرین تصاویری که از علی کریمی منتشر شده گویای این است که او با مشکل ریزش سکه ای مو روبرو شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی قبل از برگزاری آخرین هفته لیگ برتر، بارها به حمایت از پرسپولیس تیم محبوبش پرداخت. او در تمرین این تیم هم آفتابی شد و صحبت هایی در حمایت از پرسپولیس به زبان آورد.

فارغ از حمایت او و همینطور صحبت هایش، تصاویر منتشر شده از کریمی در تمرین پرسپولیس نشان می دهد او با مشکل تازه ای روبرو شده است. این تصاویر به خوبی گویای آن است که بخشی از ریش های علی کریمی ریخته است.

اما چه مشکلی برای جادوگر پیش آمده است؟ کریمی با مشکلی به نام 'ریزش سکه ای مو' یا آلوپسی آره آتا روبرو شده است. این بیماری اغلب با ریزش موی سر مواجه است ولی می تواند در سایر قسمت های بدن مانند سر، ابرو، ریش، سبیل، مژه و ... هم دیده شود.

به گفته پزشک ها، این بیماری جزو بیماری های ناشناخته است و هنوز کسی دلیلش را نمی داند. آلوپسی علل متفاوتی مانند هورمونی، خود ایمنی، عوارض داروها، کم‌خونی و دیگر عوامل دارد.

رشد مجدد موها در 34 تا 50 درصد موارد و حتی گاهی تا 80 درصد موارد، تا یک سال بعد از شروع بیماری، اتفاق می‌افتد و به همین دلیل کریمی هم باید مدتی منتظر بماند تا این مشکلش حل شود. تابناک امیدوار است این مشکل کوچک تنها در همین حد بماند و عواقب دیگری برای ستاره بازنشسته و تکنیکی اما جوان فوتبال ایران نداشته باشد. بیماری ناشناخته علی کریمی روی صورتش!

بیماری ناشناخته علی کریمی روی صورتش!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۱
من قبلاً به این بیماری مبتلا شدم و چند ماه دکترهای مختلف رفتم و عمدتاً یا یک کرم خاصی میدادند و یا میگفتند خودش به مرور خوب میشود! کرمها تاثیر چندانی بر بهبود نداشتند. مطالعه زیادی پیرامون آن هم نمودم و مراجع مطالعه، اکثراً بر نظر دوم تاکید داشتند.
بیماری من هم خود به خود، بعد از حدود 4 - 5 ماه خوب شد و موها دوباره درآمدند و خوشبختانه دیگر آن بیماری بازنگشت!
مطمثناً بیماری آقای کریمی عزیز هم خیلی زود و بدون نیاز به داروی خاصی بهبود خواهد یافت. جای نگرانی نیست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر