بازدید 2100
۱

خبری که زنگنه از نتیجه مذاکره با چینی ها داد

وزیر نفت با بیان این که بخش مهمی از روابط ایران و چین در دوران تحریم شکل گرفته است، گفت: روابط ٢ کشور در پساتحریم می‌تواند گسترش یابد.
کد خبر: ۵۸۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 16 May 2016
وزیر نفت با بیان این که بخش مهمی از روابط ایران و چین در دوران تحریم شکل گرفته است، گفت: روابط ٢ کشور در پساتحریم می‌تواند گسترش یابد.

 بیژن زنگنه، صبح امروز (دوشنبه، ٢٧ اردیبهشت ماه) در دیدار با ژانگ یو ژینگ، معاون سازمان ملی انرژی جمهوری خلق چین با اشاره به این که توسعه روابط با چین برای ما یک موضوع مهم و تاثیرگذار است با ابراز رضایت از یادداشت تفاهمی که دیروز (یکشنبه، ٢٦ اردیبهشت ماه) میان سازمان ملی انرژی جمهوری خلق چین و معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت امضا شد، اظهارکرد: موارد بسیار مهمی در این یادداشت اشاره شد که ما خود را متعهد به انجام آن می دانیم.

وی با اشاره به این که ایران و چین در بخش انرژی روابط خوبی با یکدیگر دارند که بخشی از این روابط در دوران تحریم شکل گرفته است، افزود: روابط د٢ کشور در پساتحریم می تواند گسترش یابد. 

وزیر نفت سفر رئیس جمهوری چین به ایران را نقطه عطف روابط دو کشور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه قرارداد توسعه پالایشگاه آبادان به تازگی عملیاتی شده که حرکت مهمی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قرارداد با چین فقط و فقط دور ریختن سرمایه مملکت است.
من کارشناس فولاد هستم و بازدیدی از صنایع چین هم داشتم.شاید در نگاه اول دارای صنعتی قابل قبول باشند،اما در اجرا و بهره برداری افتضاح....
تنها دستگاهی که ما از یکی از شرکت های بزرگ چین خریداری کردیم بلا مصرف میباشد.
احتمالا در جریان مطالعات سد گتوند نیز هستید!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر