بازدید 7444

خبر خوش برای سربازان متاهل

کد خبر: ۵۸۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 16 May 2016
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید به سربازان و مشمولان متاهل خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی در این باره گفت: در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و به منظور خوشایندسازی سربازی برای سربازان متاهل، همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت فرمانده کل قوا، تسهیلات جدیدی برای سربازان متاهل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات ابلاغ شده و لازم‌الاجراست، خاطرنشان کرد: براین اساس هر سرباز متاهل به ازای هر فرزند سه ماه از مدت زمان دوره ضرورتش کسر خواهد شد. همچنین مشمولان غایبی که تا تاریخ ابلاغ این مصوبه دارای غیبت شده باشند، در شمول این مصوبه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه کلیه سربازان متاهل در شهر محل سکونت همسرشان به کار گرفته خواهند شد اظهار کرد: همچنین مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از 22 روز در سال به 30 روز در سال افزایش یافته است.

کمالی ادامه داد: براساس این مصوبه، کارکنان وظیفه متاهل حداقل هفته‌ای سه روز بعد از ساعت کاری باید از پادگان‌ها ترخیص شوند. همچنین برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که در پادگان‌ها برگزار می‌شود، سربازان متاهل در اولویت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این مصوبه از زمان ابلاغ لازم‌الاجراست، گفت: کلیه نیروهای مسلح باید در خرداد ماه آن را عملیاتی کنند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا سربازان فعلی نیز امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را دارند یا خیر، اظهار کرد: کلیه سربازان در حال خدمت و همچنین سربازان در حال آموزش نیز در شمول این مقررات قرار داشته و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
تو کشورهای دیگه سرباز مازاد معاف میشه چرا این بیچاره هارو ول نمیکنن برن دنبال بدبختیشون
فقط سربازهایی که فرزند دارن مشمول سه ماه کسری خدمت هستن یا متاهل های بدون فرزند هم کسری میگیرن
منه متاهل ۵ ساله سر زندگیمم و با تغییر قانون کفالت الان ۵ ساله غایب محسوب میشم فکر میکنید خدارو خوش میاد اذیت کردن امثال ما؟؟؟؟ معافمون کنید به زندگیمئم برسیم بدون استرس
...من یه سرباز متاهلم و تا اخر عمر سرباز این مردم هستیم و جونمو برا رهبری میدم و هر زمان نیاز باشه در کنار رهبرمان پایداریم...
کسری فرزند قبل از اعلام این قانون دو ماه بود، این که الان میگن تسهیلات جدید، یعنی اون دو ماه شده سه ماه یا کلا سه ماه دیگه اضافه شده؟
بنظرم فکر میکنید کسی ک قبل از سربازی ازدواج میکنه شاید مورد حمایت هست ک کسری نميدين!
من پنج ساله ازدواج کردم و تو وضعیت فعليم واقعا ب اکراه تن ب لباس سربازی دادم و حامی ای هم نداشتم
چرامارفتیم مرزبانی خراسان رضوی به ما گفتن هنوزبه ما اعلام نشده یه کاریش بکنین دیگه نمیکشه
خب الان مرز بانی خراسان رضوی میگن نمیشه تورو خدا یه کاریش بکنید
من سرباز متاهلم 6ماه اضاف دفترچه دارم خدا کمکم کن
با سلام
پسری 22 ساله هستم ترم چهار کارشناسی پیوسته کارگری میکنم و درآمدم چندان زیاد نیست که پس انداز کنم. تا حالا خودم رو کنترل کردم و با هیچ دختری دوست نبودم و رابطه نداشتم اما فکرم مدام مشغول این موضوع هست چند وقتیه که با دختری آشنا شدم که از هر نظر شایسته هست و میخوام که با خانوادش صحبت کنم، اما بعد از دانشگاه باید برم سربازی و نه حقوق سربازی کفاف زندگی میده و نه کسی رو دارم که این دو سال از خانوادم حمایت کنه با 200 هزار تومان فقط اجاره مسکن میتونم بدم. دو سال دانشگاه و دو سال سربازی نمیشه این چهار سال عقد بود هر روز که میگذره احتمال اینکه یه خواستگار دیگه براش بیاد هست و منم نمیتونم فراموشش کنم. از مسئولین تقاضا دارم که حد اقل حقوق سربازان متاهل رو زیاد کنند تا جوانانی مثل من بتونن ازدواج کنند مطمئن باشید که اینجوری فساد در جامعه هم کمتر میشه. ممنون
به نظر من یک فرد که ازدواج کرده بیشتر به درد جامعه و جلو گیری از گسسته گی جامعه کمک میکند در حالی که باید کمک کنند تا سن ازدواج بالا نره و جونا سرو سامون بگیرن در حالی که به همه چیز کسی میدن به این مورد مهم کسری نمیدن که آدم پشیمون میشه که ازدواج کرده چون اونقدر تو خدمت از هر نظر به یه سرباز متاهل فشار میارن که برای پر کردن جای وام ازدواج باید تا ۱۱ شب کار کنه ( چرا تو سن ۴۰ سالگی ازدواج نکردم)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی