بازدید 2172

هشدار درباره ورود پوشاک بنگلادشی مضر

نماینده اتاق اصناف کرمانشاه درباره ورود پوشاک بنگلادشی از جنش مواد شیمیایی مضر به کشور هشدار داد.
کد خبر: ۵۸۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 16 May 2016
پیام بهرامی در گفتگوی تلفنی با صدا و سیما با اشاره به اینکه این پوشاک از پلاستیک های بازیافتی تولید و وارد کشور می شود ، افزود: این پوشاک در مبادی ورود 2 هزار تومان ، در محل توزیع عمده 20 هزار تومان و در مغازه ها 50 تا 60 هزار تومان به فروش می رسد.
وی با اشاره به اینکه با توجه به وضع مرزها روزانه 200 تا 300 سری بار با ماشین های 2 تا 3 تنی وارد کشور می شود ، گفت: کولرگازی، گوشی تلفن همراه ، لاستیک ، ماشین، پارچه، لوازم آرایشی، چادر و بسیاری وسایل دیگر با این خودروها وارد کشور می شود.
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه این روند را سبب فلج شدن تولید دانست و گفت: نبود کارخانه و فراهم نشدن زمینه اشتغال و بیکار بودن افراد تحصیلکرده در این استان معلولاین حجم بالای قاچاق است.
بهرامی با اشاره به توزیع کالاهای قاچاق در کرمانشاه - اهواز، اصفهان،‌تهران و مشهد افزود: حجم زیادی از کالای قاچاق وارداتی به کشور ضبط و به سازمان املاک تملیکی تحویل داده می شود.
وی با اشاره به منطقه شاهو به عنوان شهر توریستی که مورد بی توجهی قرار گرفته است ، ادامه داد : این شهر توریستی در کرمانشاه در ایام تعطیل بیش از 500 شغل ایجاد می کند و این در حالی است که با راه اندازی کمربندی در این منطقه شهر شاهو رو به ویرانی است.
نماینده اتاق اصناف کرمانشاه توجه به منطقه شاهو را سبب ایجاد اشتغال قابل توجه دانست و گفت : 10 سال از شهر شدن شاهو می گذرد اما بی توجهی به آن این منطقه را به روستا تبدیل کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار