بازدید 3046

اردوی دوندگان المپیکی ایران در اروپا و کنیا

تاکنون احسان حدادی، حسن تفتیان، رضا قاسمی، لیلا رجبی، حمیدرضا زورآوند، محمدجعفر مرادی و محمود صمیمی موفق به کسب سهمیه شده‌اند. بیشتر این ملی‌پوشان قرار است در ماه‌های آینده اردوها و مسابقات خارج از کشور را تجربه کنند تا با بیشترین میزان آمادگی وارد المپیک شوند اما این اردوهای پرهزینه چقدر در رکورد آنها تاثیر خواهد داشت
کد خبر: ۵۸۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳ 16 May 2016
بیشتر دوومیدانی‌کاران المپیکی ایران قبل از حضور در بازی‌های ریو ۲۰۱۶ حضور در یک تورنمنت و اردوی خارج از کشور را تجربه خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در فاصله 82 روز تا آغاز بازی‌های المپیک 2016 ریو، نماینده دوومیدانی کشورمان که موفق به کسب سهمیه این بازی‌ها شده‌اند، این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را در تهران و سایر شهرها پیگیری می‌کنند.

تاکنون احسان حدادی، حسن تفتیان، رضا قاسمی، لیلا رجبی، حمیدرضا زورآوند، محمدجعفر مرادی و محمود صمیمی موفق به کسب سهمیه شده‌اند. بیشتر این ملی‌پوشان قرار است در ماه‌های آینده اردوها و مسابقات خارج از کشور را تجربه کنند تا با بیشترین میزان آمادگی وارد المپیک شوند.

اردوی دوندگان المپیکی ایران در اروپا و کنیا

احسان حدادی قرار است تا یکی دو روز دیگر راهی آلمان شود و تمرینات خود را تا آغاز مسابقات المپیک در این کشور پیگیری کند. حدادی برای حضور در المپیک به ایران باز نخواهد گشت و به‌صورت مستقیم از آلمان به ریودوژانیرو سفر می‌کند. برای لیلا رجبی نیز اردوی بلاروس برنامه‌ریزی شده است. این بانوی پرتابگر وزنه کشورمان اواخر خرداد به زادگاهش سفر خواهد کرد و علاوه بر برگزاری اردو، در چندین تورنمنت بین‌المللی و داخلی شرکت می‌کند.

حسن تفتیان، دونده 100 متر نیز دو سفر را پیش‌ِرو دارد. او ابتدا برای برگزاری اردو به مجارستان می‌رود و سپس به آلمان سفر خواهد کرد تا در آنجا برای کسب سهمیه دوی 200 متر تلاش کند. همچنین رضا قاسمی، دیگر دونده 100 متر المپیکی ایران همسفر تفتیان در مجارستان خواهد بود  و در این کشور اروپایی اردو و چندین مسابقه را پشت سر خواهد گذاشت.

محمدجعفر مرادی نیز که در دوی ماراتن المپیک شرکت خواهد کرد، برایش اردو و مسابقه در کشور کنیا در نظر گرفته شده است. البته این سفر هنوز قطعی نشده اما کارهای مربوط به آن انجام شده است. برای محمود صمیمی هم احتمالاً قرار است اردوی اروپایی در نظر گرفته شود. هرچند که هنوز تصمیم نهایی در این خصوص مشخص نیست. در میان دوومیدانی‌کاران المپیکی، حمیدرضا زورآوند که در بخش پیاده‌روی سهمیه گرفته، تنها ورزشکاری هست که هنوز تصمیمی برایش گرفته نشده است.

بازی‌های المپیک 2016 ریو از 15 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد به طول می‌انجامد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر