بازدید 18808

بازداشت ۱۵ وكیل دادگستری در پارتی شبانه

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران از دستگیری تعدادی از وکلای دادگستری در پارتی شبانه در شهرستان سرخرود خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲ 15 May 2016
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران از دستگیری تعدادی از وکلای دادگستری در پارتی شبانه در شهرستان سرخرود خبر داد.

به گزارش میزان، نبی الله مسلمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران اظهار کرد: با  وصول گزارشی مبنی بر حضور تعدادی از وکلا در پارتی شبانه واقع در یک ویلا در  شهرستان سرخرود در روز پنج شنبه تاریخ ۹۵/۲/۲۳ این مرجع با اخذ دستور قضایی از رییس حوزه قضایی سرخرود کشف و تعقیب متهمین در دستور کار این مرجع قرار داد.

وی افزود: پس از اخذ حکم، ماموران با ورود به منزل متهمین را با پوششی نامناسب و زننده، همراه با  استعمال مشروبات الکلی و در حال پایکوبی بصورت مختلط، به همراه مقادیر مشروبات الکی و آلات و ادوات لهو و لعب، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

مسلمی تعداد دستگیرشدگان را بیش از 15 نفر از اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد 2 نفر از وکلای از استانهای قم و گلستان بودند.

رئیس حفاظت واطلاعات دادگستری استان مازندران ضمن تاکید بر اینکه وکلا از جایگاه مهمی در دستگاه قضایی کشور برخوردار می باشند خاطر نشان کرد: به لحاظ مسولیت خطیر و حساس وکلا در نظام قضایی کشور، حفاظت واطلاعات دادگستری به عنوان ضابط قوه قضائیه با وکلایی که با ارتکاب تخلف و جرایم موجب تضعیف جایگاه این مجموعه گردند، بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با آنان کوتاهی نخواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان