بازدید 10462

توضیحات پلیس درباره برخی میهمانی‌های مختلط

سخنگوی نیروی انتظامی در دهمین نشست خبری از شناسایی و دستگیری زن جاعل که با سوء استفاده از عنوان کارمند بانک مرکزی اقدام به کلاهبرداری 270 میلیارد ریالی در ایتالیا کرده بود خبر داد
کد خبر: ۵۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶ 15 May 2016
سخنگوی نیروی انتظامی در دهمین نشست خبری از شناسایی و دستگیری زن جاعل که با سوء استفاده از عنوان کارمند بانک مرکزی اقدام به کلاهبرداری 270 میلیارد ریالی در ایتالیا کرده بود خبر داد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سعید منتظرالمهدی در بخشی این نشست خبری دراین باره گفت: متهم فراری به عراق به اتهام ترانزیت مواد مخدر و فرار از زندان نیز رصد ، شناسایی و دستگیر شد.

منتظرالهدی همچنین به استرداد یکی از تبعه های آذربایجان از قرقیزستان به جرم کلاهبرداری اشاره کرد.

وی درباره برخی میهمانی های زنانه در باغ تالارهایی برخلاف موازین شرعی و اخلاقی گفت: بعضی از این موارد در اماکن شخصی اتفاق می افتد و چنانچه شکایتی عنوان و یا اینکه پلیس اماکن متوجه شود با اخذ مجوز قضایی اقدامات لازم صورت می پذیرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در صورت مشاهده چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی حتما برخورد قانونی انجام می شود.

سخنگوی ناجا در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر مطرح کرد : معتقد هستیم فرایند اعتیاد باید در ایستگاه پیشگیری حل و فصل شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس بارها اعلام کرده است «در کسری از هفته می تواند در راستای جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کند» گفت: یکی از بسترهای حل این معضل ایجاد مراکزی برای بازتوانی است.

سردار منتظرالمهدی تأکید کرد: به هر اندازه که ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر ایجاد شود پلیس اقدام به جمع آوری و برخورد می کند.

وی اعلام کرد: برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان در دستور کار همیشگی پلیس است.

سردار منتظرالمهدی همچنین در خصوص برگزاری برخی از میهمانی های مختلط در تالارهای اطراف شهر گفت: برخی از این تالارها تغییر کاربری داده اند و در واقع باغ و منزلی شخصی است که افراد سودجو اقدام به برگزاری چنین مراسمی می کنند و در صورت مشاهده برخورد می شود.

وی تأکید کرد: در مراکز و باغ تالارهایی که مجوز دارند حتما باید موارد قانونی و ابلاغی رعایت شود و اگر مورد خلاف قانونی در سرکشی ها و بازرسی های نیروی انتظامی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی مشاهده شود، برخورد صورت خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان