بازدید 18618
۶
فاجعه برای اپل در راه است؟

«تیم کوک» در نهایت ثابت کرد، حق با «نیوتون» است! +ویدیو

اگر امروز اسحاق نیوتون معروف زنده بود، به جای آنکه قانون جاذبه را از طریق سیبی که از شاخه درخت جدا شده و به سر وی برخورد کرده بود، کشف کند، آن را با نگاه و رصد کردن قیمت سهام اپل در بازار و در رقابت شدید میان شرکت‌های تکنولوژیک، آن هم در دوره شخصی مانند تیم کوک، کشف و معرفی می‌کرد!
کد خبر: ۵۸۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 15 May 2016

اگر امروز اسحاق نیوتون معروف زنده بود، به جای آنکه قانون جاذبه را از طریق سیبی که از شاخه درخت جدا شده و به سر وی برخورد کرده بود، کشف کند، آن را با نگاه و رصد کردن قیمت سهام اپل در بازار و در رقابت شدید میان شرکت‌های تکنولوژیک، آن هم در دوره شخصی مانند تیم کوک، کشف و معرفی می‌کرد!


به گزارش «تابناک»، شرکت اپل با سقوط ۲.۴ درصدی در سهام خود که در واقع پانزدهمین سقوط سهام این شرکت در نوزده فصل است، این قانون باستانی را به روشنی اثبات کرده که آنچه بالا می‌رود، در ‌‌نهایت به پایین سقوط خواهد کرد. هم اکنون اپل با این سقوط در سهام خود، از فهرست سه شرکت بزرگ تکنولوژیک با ارزش خارج شده و با کاهش ارزش سهامش از ۱۳۳ دلار در فوریه ۲۰۱۵ به ۹۰.۳۴ دلار، بیش از یک سوم ارزش خود را از دست داده است.

«تیم کوک» در نهایت ثابت کرد که حق با «نیوتون» است!

حتی وضعیت برای اپل از این هم بد‌تر است و این شرکت در خطر از دست دادن جایگاه خود به عنوان با ارزش‌ترین شرکت آمریکایی و تقدیم آن به رقیب اصلی خود یعنی هلدینگ آلفابت است.

یکی از مهم‌ترین دلایل سقوط ارزش سهام اپل، گزارش های مالی ماه مارس این شرکت است که نشان می‌داد، فروش گوشی هوشمند آیفون این شرکت به شدت سقوط کرده و منجر به ثبت اولین کاهش درآمد از سال ۲۰۰۳ برای اپل شده است.

از آنجایی که بیش از دو سوم درآمدهای شرکت اپل، مدیون آیفون و فروش این هوشمند است، کاهش فروش اخیر منجر به آن شده که بسیاری از سرمایه گذاران شرکت اپل به این نکته بپردازند که اپل برای ماندن در صدر، نیازمند تولید محصولات خلاقانه، جدید و محبوب است.

باز هم از همه این‌ها بد‌تر برای اپل تصور تقدیری است که بر سر نوکیا آمد. نوکیا که خود زمانی سلطان بلامنازع بازار گوشی موبایل بود، در پی سقوط ارزش سهام و از دست دادن بازار خود در برابر رقبای هوشمند، در ‌‌نهایت مجبور به فروش بخش موبایل خود به مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ شد تا ثابت کند در دنیای تکنولوژی هیچ چیز ناممکن نیست. حال بسیاری نگران آن هستند که یکی از رقبای اپل، سرنوشت شوم نوکیا را برای این شرکت رقم بزند.

تعداد بازدید : 41
دانلود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
قیمت بسیار بالا، محدودیت نصب برنامه ها روی محصولان، تک سیم کارت بودن گوشیها و نانو سیم بودن آنها در نهایت موجب شکست اپل در بازار خواهد شد. آنچه موفقیت را رقم میزند نه انحصار گرایی و کلاس کاری، که همه جانبه گرایی در محصولات عرضه شده در شرکتها است.
به زودی گوگل ابتدا اپل و سپس مایکروسافت را خواهد بلعید.
مقالات سطح پایین چیکار میکنه؟!!!
یه پیشنهاد:
لطفا منبع و یا نام نویسندگان مطالب درج شود.
یکی از معروف ترین این پیامبران دروغین نیوتن می باشد. کشف قانون جاذبه عمومی منسوب به نیوتن به اندازه اي در دنیای غرب مهم است که کیسینجر سیاستمدار، استاد تاریخ و از چهره های شاخص سیاست خارجی آمریکا در عصر معاصر کشف نیوتن را مبدأ تاریخ قرار داد و تاریخ جهان را به دو قسمت پيش از کشف نیوتن و پس از کشف نیوتن تقسیم کرده است. استفان هاوکینگ فیزیکدان و نظريه پرداز مشهور انگلیسی که هم اکنون كرسي نیوتن را در دانشگاه کمبریج به عهده دارد در کتابی به نام "تاريخچه زمان" می نویسد: نیوتن دانشمند معروف دانشگاه کمبریج دزدي بيش نبود است. او معلومات و اکتشافات خود را از دیگران سرقت مي نمود، اسحاق نیوتن با جان فلامستید بر سر ماجرای کشف قانون جاذبه کشمکش های زیادی داشت؛ حتی در دادگاهی که به علت شکایت فلامستید از نیوتن دائر شده بود، دادگاه به نفع فلامستید رأی دهد. این رأي موجب شد تا نیوتن کینه فلامستید را به دل بگیرد و با کمک آدموند هالی، دشمن سرسخت فلامستید در تمام منابع علمی نام فلامستید حذف شود. همچنین درگیری نیوتن با دانشمند آلمانی گانفرید لایپنیز بر سر کشف شاخه ای از ریاضیات به نام حساب ديفرانسيل و انتگرال سبب شد، کا بار ديگرر به دادگاه کشیده شود. در نهایت با اعمال نفوذ دوستان نیوتن، به نفع او رأی داده می‌شود.

آنچه مسلم است این کشفیات نه از نیوتن و نه ازآن هيچ دانشمند غربی دیگری می باشد، چون این قوانین بارها در نوشته های دانشمندان اسلامی از جمله ابن سینا، ، امام فخررازی و هبةالله بغدادی بیان شده است. قرینه دیگری که ثابت می کند کشفیات منسوب به نیوتن از دانشمندان مسلمان می باشد، علاقه شدید ویلیام ویستون دانشمند بزرگ فیزیک و ریاضیات و جانشین نیوتن در کمبریج به اسلام می باشد. ایشان به علت علاقه ای که به دانشمندان اسلامی داشت در سال 1709 میلادی از دانشگاه کمبریج اخراج شد. پرسشي که در این جا مطرح می شود چرايي علاقه شدید ویلیام ویستون به دانشمندان مسلمان می باشد. آیا جز اين است که به خوبی می دانسته آنچه اشخاصی چون نیوتن میگویند متعلق به دانشمندان مسلمان می‌باشد. دانشمندان زیادی در اروپا قربانی این موضوع شده اند. يكي ديگر از دانشمندانی که انصاف داشته و منبع اصلی يافته هاي خود را بيان كرده است آقای ارنست دوچسن پزشک فرانسوی می باشد. وي 50 سال قبل از فلمینگ خواص پنی سیلین را در مقالات زیادی در اروپا انتشار داد. اما شما با کمال تعجب می بینید که کشف پنی سیلین - ( فرهنگ اسلام دراروپا، زیگرید هونکه ، ترجمه مرتضی رهبانی، تهران دفتر نشر فرهنگ اسلامي1368(ص341و283)) - به فلمینگ نسبت داده می شود. این تناقص شدید به خاطر چیست؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
این داستانها چه ربطی به متن این گزارش داره آخه؟؟؟؟ اول بخون چی نوشته بعد سخنرانی کن توروخدا.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل