بازدید 2379
نعمت زاده:

برخی مدیران ما نمی‌توانند تعامل کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت اهمیت بحث مدیریت تاکید کرده و معتقد است یکی از نقایص مدیریت امروز عدم توانایی مدیران در تعامل است که در این زمینه ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید افزایش یابد.
کد خبر: ۵۸۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 14 May 2016
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت اهمیت بحث مدیریت تاکید کرده و معتقد است یکی از نقایص مدیریت امروز عدم توانایی مدیران در تعامل است که در این زمینه ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت‌زاده امروز در اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت صنعتی با بیان این‌که بحث مدیریت بسیار مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: متاسفانه بحث مدیریت در اوایل انقلاب کمی مورد کم‌لطفی بود و زمان آن رسیده که تحولی در آن ایجاد شود و به این موضوع بیش از پیش توجه شود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان این‌که مدیران صنعتی باید خصوصیاتی داشته باشند و از طرفی بتوانند تعامل مناسبی نیز برقرار کنند، اظهار کرد: مدیران باید بازرگانی داخلی و خارجی را به خوبی بشناسند و درک کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که نقش مدیریت در کره زمین و در جهان آفرینش و در هر خانواده‌ای حائز اهمیت است، بر ضرورت وجود چند واحد دوره مدیریت صنعتی برای رشته‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: مدیران باید بتوانند به نوعی دوره‌های کارآفرینی را گذرانده و با تمامی جنبه‌های مدیریت آشنا شوند.

نعمت‌زاده با طرح این پرسش که چرا فارغ‌التحصیلان ما جویای کار باشند؟ عنوان کرد: جوانان ما در دانشگاه‌ها به گونه‌ای تربیت شوند که خلاق باشند، مشکلی که ما در حال حاضر داریم فارغ‌التحصیلان بیکار است، چون آنها را آماده کار نمی‌کنیم.

وی در عین حال تاکید کرد: باید به کسانی که در این بخش به نوعی به کشور ما خدمت‌رسانی کرده‌اند ارج نهیم، گفت: متاسفانه نقیصه‌ای که در مدیریت امروز وجود دارد عدم توانایی آنها برای تعامل است، چون مدیریت را فقط با کتاب و درس نمی‌شود یاد گرفت و ارتباط بین صنعت و دانشگاه ضروری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به الحاق کشورمان به WTO گفت: باید مقدمات این کار فراهم شود و هرچه دیرتر به آن ملحق شویم مستثنیات آن بیشتر می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر