بازدید 4872
۱
نقد

کسر غیرقانونی 30درصد از قرارداد بازیکنان!/مدیران نالایق سپاهان را چه کسی جریمه می کند؟

در رقم خوردن نتایج ضعیف تیم فوتبال سپاهان و کسب رتبه یازدهم در لیگ پانزدهم ، تنها بازیکنان و کادر تیم مقصر نیستند که جریمه بشوند . یکی نیست که بگوید باقریان و اعضای هیات مدیره سپاهان چه تنبیهی برای خود در نظر گرفته اند که با تصمیمات عجیب، بازیکن سالاری و اخراج بی دلیل و غلط فرکی سپاهان را به این حال و روز انداختند؟ آنها منابع باشگاه را به باد دادند و آبروی فوتبال ایران را هم در آسیا بردند.
کد خبر: ۵۸۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 14 May 2016
جریمه 30درصدی سپاهانی‌ها در پایان لیگ پانزدهم! این خبری است که امروز رسانه ها با تایید مدیران سپاهان مخابره کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان در فصل جاری لیگ برتر ضعیف ترین نتایج را کسب کرد و پایین ترین رتبه این باشگاه در تاریخ لیگ برتر را به دست آورد. روی این موضوع در بین کارشناسان و صاحبنظران اتفاق نظر وجود دارد اما اینکه باشگاهی برخلاف بندهای قرارداد و یکسویه اقدام به کسر حدود یک سوم از قرارداد بازیکنانش کند، در هیچ جای قانون نیامده است.

کسر غیرقانونی 30درصد از قرارداد بازیکنان!/مدیران نالایق سپاهان را چه کسی جریمه می کند؟

در رقم خوردن نتایج ضعیف تیم فوتبال سپاهان و کسب رتبه یازدهم در لیگ پانزدهم ، تنها بازیکنان و کادر تیم مقصر نیستند که جریمه بشوند . یکی نیست که بگوید باقریان و اعضای هیات مدیره سپاهان چه تنبیهی برای خود در نظر گرفته اند که با تصمیمات عجیب، بازیکن سالاری و اخراج بی دلیل و غلط فرکی سپاهان را به این حال و روز انداختند؟ آنها منابع باشگاه را به باد دادند و آبروی فوتبال ایران را هم در آسیا بردند.

اگر به میزان سی درصد از مبالغ قرارداد عوامل باشگاه کم می شود؛ یقینا لیاقت اصغر باقریان و تیم مدیریتی اش جریمه ای بسیار بیشتر از اینهاست. مدیری که با استخدام یک مربی بدون کارنامه و ناکاربلد مثل استیماچ نه تنها دلال ها را مستفیذ کرد، بلکه جو درونی تیم را پر از نفاق و تفرقه نمود و حالا قصد دارد بار تصمیمات اشتباه خود را به روی دوش بازیکنانی بیندازد که طبق قانون باید تمامی دستمزد خود را تا ریال آخر از باشگاه بگیرند. 

کسر غیرقانونی 30درصد از قرارداد بازیکنان!/مدیران نالایق سپاهان را چه کسی جریمه می کند؟

حالا باید پرسید آیا آقایان جرات دارند یک دلار از رقم قرارداد استیماج را بدون توافق با او و جلب رضایت این کروات ناکام ، کسر کنند و یکطرفه آن را به حساب باشگاه برگردانند؟

این فوتبال است و گاهی هم چنین نتایج ضعیفی در طول یک فصل در آن رقم می خورد. اتخاذ تصمیمات گازانبری برای برخورد با مهره هایی که چندین بار برای اصفهان و شرکت فولاد مبارکه افتخار آفریدند، تنها نشان دهنده غیرکارشناسی بودن و شتابزدگی این تصمیمات است که جنبه عوام فریبی آن برجوری توی ذوق می زند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
نويسنده فقط نگران جناب فركي بوده نه سپاهان آقاي فركي همه حق وحقوق خود را گرفت وبدون كاركردن دستمزد يك ساله خودرا دريافت كردپس نگرا ن نباشيد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر