بازدید 19007
۴

تحویل منزل مسکونی به خانواده شهید فیضی

کد خبر: ۵۸۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 14 May 2016
در پی انتشار گزارش تصویری ۱۶ اسفند ۱۳۹۳خبرگزاری فارس با تیتر «زندگی پدر و مادر شهید در کانکس» و با عنوان خانواده شهیدی که پس از گذشت ۲ سال و ۸ ماه از وقوع زلزله ارسباران (روستای زلزله زده آقاکندی از توابع شهرستان اهر) هنوز در یک کانکس ویژه احشام زندگی می کنند، مسئولین منطقه با دیدن گزارش، برای حل مشکل وارد عمل شدند.

به گزارش فارس، به گفته برادر شهید، محمدباقر قالیباف شهردار تهران هیاتی را برای تحقیق و پیگیری به روستا اعزام کرد. پس از گذشت یک سال و با همت فرمانداری، بخشداری، بنیاد شهید و امورایثار گران اهر، قطعه زمینی برای ساخت منزل جدید در اختیار خانواده شهید قرار گرفت. از اوایل سال ۹۵پیمانکار شهرداری تهران اقدام به ساخت یک واحد 45 متری کرد که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت با حضور مسئولین و امام جمعه اهر تحویل خانواده شهید فیضی شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷۰
انتشار یافته: ۴
یعنی ساخت یک واحد 45 متری توی روستا اینقدر سخته که این همه واحد ونهاد باید باهم دست به کار میشدن... اونم یک اتاق بدی به این بندگان خدا؟
جای تاسف داره که پدر و مادر سالخورده ای که پسرشون در راه این مملکت جونش رو از دست داده و شهید شده باید تو کانکس احشام زندگی کنن و یک سال و اندی طول بکشه تا مسولین بخوان یه خونه 45 متری!!! براشون بسازن !!!
من نمیدانم این خبرنگاران نبودند مسئولین ما چگونه از مشکلات مردم آن هم از جمله این مشکلات خبردار می شدند. مسئول باید واقف به وظایف خود باشد و دلسوزی و احساس وظیفه نماید.
دستشون درد نکنه ولی نمیشد اینقدر تو بوق و کرنا نمیکردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس