بازدید 2382
در اولین روز هفته:

چراغ بورس سبز شد

شاخص بورس در پایان معاملات امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه با 155 واحد افزایش به 76 هزار و 138واحد رسید و بعد از یک هفته سقوط در اولین روز این هفته سبز باقی ماند. این در حالی است کهايران‌ خودرو،سرمايه‌گذاري‌غدير(هلدينگ‌)،بانك پاسارگاد،گروه مپنا (سهامي عام)،فولاد خوزستان،بانك ملت،ايران‌ ترانسفو،سرمايه‌گذاري‌ سايپا،گروه‌بهمن‌،پارس‌ خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس امروز گذاشتند .
کد خبر: ۵۸۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 14 May 2016
شاخص بورس در پایان معاملات امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه با 155 واحد افزایش به 76 هزار و 138واحد رسید و بعد از یک هفته سقوط در اولین روز این هفته سبز باقی ماند. این در حالی است کهايران‌ خودرو،سرمايه‌گذاري‌غدير(هلدينگ‌)،بانك پاسارگاد،گروه مپنا (سهامي عامفولاد خوزستان،بانك ملت،ايران‌ ترانسفو،سرمايه‌گذاري‌ سايپا،گروه‌بهمن‌،پارس‌ خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس امروز گذاشتند .
در بازار سرمایه امروز شاخص فرابورس با افزایش 3 واحدی به 797 واحد رسید و در پایان معاملات اولین روز بورسی این هفته سبز باقی ماند.
همچنین در بازار آیفکس امروز سهامي ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب،فولاد هرمزگان جنوب،فولاد هرمزگان جنوب،بانك دي،شركت اعتباري كوثر مركزي،بهمن ديزل،گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي،توليد برق عسلويه مپنا،گروه صنايع كاغذ پارس،نفت ايرانول،پالايش نفت لاوان بیشترین تاثیر را بر سبز شدن شاخص فرابورس گذاشتند.


چراغ بورس سبز شد
چراغ بورس سبز شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار