بازدید 3226

تسلیت پیشکسوت ملوان به مردم انزلی

کد خبر: ۵۸۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 14 May 2016
 پیشکسوت تیم ملوان انزلی ناراحتی اش را بابت سقوط این تیم به دسته اول ابراز داشت.
به گزارش تابناک ورزشی، غفور جهانی در گفت و گویی با رادیو ورزش درباره سقوط ملوان به دسته اول فوتبال گفت: تنها دلخوشی مردم انزلی همین ملوان بوده است. تیم ما در نیم فصل بازیکن نگرفت و البته چندنفر از بازیکنان مان را هم از دست دادیم. این اوت شدن را باید به مردم انزلی تسلیت بگو1یم و از طرف دیگر خیلی خوشحالم که یک تیم شهرستانی قهرمان شد و این را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم.
وی افزود: همه عوامل دست به دست هم دادند و کاری که نباید می شد، شد و فوتبال یک روز ناخوشی دارد و یک روز خوش و حالا باید بچه ها دین شان را به مردم انزلی ادا کنند و خیلی تلاش کنند که این تیم را به لیگ برتر برگردانند. ما برای اینکه به لیگ برتر برگردیم باید به بازیکنان بومی بها بدهیم و ما می توانیم با بازیکنان بومی و چندتا بازیکن سربازی که بگیریم به لیگ برتر برگردیم.
جهانی درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: لیگ پانزدهم خوب برگزار شد و گرچه در اواسط کار کمی با وقفه مواجه بود ولی تا دقیقه آخر مشخص نبود که چه تیمی قهرمان می شود و چه تیمی اوت می شود و تیمی که سال قبل در رده آخر بود به قهرمانی رسید و تیمی که همه انتظار قهرمانی اش را داشتند به این مهم دست نیافت. این نشان می دهد که لیگ مان خوب برگزار شده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل