بازدید 32444

آخرین تصاویر «ذوالفقار حزب الله» در میدان نبرد

واحد « رسانه جنگ» حزب الله لبنان، تصاویر جدیدی از شهید «سید مصطفی بدرالدرین» معروف به «ذوالفقار» فرمانده ارشد منتشر کرد.
کد خبر: ۵۸۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 14 May 2016
واحد «رسانه جنگ» حزب الله لبنان تصاویر جدیدی از شهید « سید مصطفی بدرالدرین» معروف به « ذوالفقار» فرمانده ارشد و مجاهد بزرگ حزب الله را در میدان نبرد و همچنین در کنار « سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، در همین حال پایگاه خبری العهد خبرهای برخی رسانه ها مبنی به شهادت رسیدن تعدادی دیگر از رزمندگان مقاومت به همراه شهید بدرالدین را تکذیب کرد.

مراسم تشییع پیکر شهید بدرالدین، ذوالفقار حزب الله عصر جمعه از تالار الحوراء زینب (س) در منطقه الغبیری ضاحیه جنوبی با حضور جمع کثیری از مردم و مقامات مذهبی ، سیاسی و اجتماعی برگزار شد.


تشییع کنندگان با فریاد لبیک یا زینب، لبیک یا حسین، لبیک یا نصرالله و یا شهید الله ، مرگ بر اسرائیل، پیکر شهید ذوالفقار فرمانده و مجاهد بزرگ حزب الله را به سوی ماوی همیشگی اش در روضه الشهیدین و محفل شهدای مقاومت اسلامی در ضاحیه جنوبی بیروت همراهی و مشایعت کردند.

شهید بدرالدین بعداز سال ها مبارزه و مقاومت در مقابل تروریست های صیهونیستی و تکفیری، در میان ندای « الله اکبر» و شعار « هیهات من الذله» در روضه الشهیدین درکنار دیگر شهدای مقاومت اسلامی به ویژه دوست، برادر و همرزم خود، شهید « عماد مغنیه» آرام گرفت.

حزب الله لبنان بامداد جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فرمانده و مجاهد بزرگ « مصطفی بدرالدین» معروف به « ذوالفقار» که برای نبرد با گروه های تکفیری به سوریه رفته بود،به شهادت رسید.

در این بیانیه تصریح شده است که این فرمانده بزرگ در راس نبرد با طرح آمریکائی صهیونیستی در منطقه بود و در جهاد و رویاروئی با گروه های تکفیری در سوریه عزمی راسخ داشت.

شبکه الجدید لبنان با بیان این که « شهید مصطفی بدرالدین، جایگزین شهید مغنیه در حزب الله بوده است» اعلام کرد که این فرمانده مجاهد در حمله هوائی دشمن صهیونیستی به یک پایگاه حزب الله نزدیک فرودگاه دمشق به شهادت رسیده است.

در ادامه بیانیه حزب الله هم که ساعتی بعد صادر شد، تاکید شده است: اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حاکی از انفجاری بزرگ در یکی از مراکز حزب الله نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق است که به شهادت فرمانده بزرگ مصطفی بدرالدین و زخمی شدن تعدادی از همراهانش منجر شده است.

در این بیانیه با بیان اینکه « تحقیقات برای مشخص شدن علت های این انفجار ادامه دارد و نتیجه را به زودی اعلام می کنیم »، خاطرنشان شده است که درصدد هستیم تا مشخص کنیم این انفجار نتیجه یک حمله هوائی ، موشکی و یا توپخانه ای بوده است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل