بازدید 8119
۶

بینی ۳۰ درصد ایرانی‌ها نیاز به جراحی دارد

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، معتقد است که بینی ۳۰ درصد مردم کشور نیاز به جراحی زیبایی دارد.
کد خبر: ۵۸۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 14 May 2016
رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، معتقد است که بینی ۳۰ درصد مردم کشور نیاز به جراحی زیبایی دارد.

به گزارش مهر، دکتر سید ابوالحسن امامی در برنامه نبض شبکه خبر که با موضوع بررسی جراحی های زیبایی در ایران روی آنتن رفت، گفت: در تمام دنیا گرایش به زیبایی رو به افزایش است و ایران هم مستثنی از این موضوع نیست.

وی با تاکید بر اینکه در کشور ۳۰۰ جراح فوق تخصص پلاستیک وجود دارد که اجازه دارند کار زیبایی انجام بدهند، افزود: متاسفانه خیلی از همکاران پزشک به دلایل مختلف وارد عرصه جراحی زیبایی شده اند.

امامی با اعلام اینکه سالانه در حدود ۲۵ هزار جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می شود، ادامه داد: در دنیا جراحی پلک، در بین جراحی های زیبایی سر و صورت، رتبه نخست را دارد. بعد از آن، عمل لیپوساکشن یا همان کشیدن چربی های اضافی بدن است.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با عنوان این مطلب که ۳۰ درصد مردم جامعه بینی هایی دارند که متناسب با صورت آنها نیست و احساس زشتی می کنند، گفت: این دسته از افراد نیازمند جراحی زیبایی بینی هستند.

امامی در عین حال افزود: ۲۰ درصد جامعه نیز بینی متناسب با صورت دارند و این افراد نمی بایست جراحی زیبایی بینی انجام دهند.

وی در ارتباط با عوارض جراحی زیبایی بینی، گفت: اگر عمل جراحی توسط جراح فوق تخصص پلاستیک انجام شود، در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد عارضه در جراحی خواهیم بود که آن هم به علت فعل و انفعالات هنگام عمل بینی است.

امامی بر ضرورت مشاوره روان شناسی قبل از جراحی بینی تاکید کرد و افزود: از نظر روان شناسی لازم است بررسی شود که بینی کاندید جراحی زیبایی، لازم است عمل شود یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۶
تقریبا 50% مردم ایران بینیشون رو عمل میکنند.
30% هم باید عمل کنند. یعنی 80%؟
واقعا درست گفتی دکتر جان. ولی پولش را از کجا بیاوریم. شده یک عمل زیبایی برای ثروتمندان.
فرض بگیریم همه دماغاشونو عمل کردن
اگر بچه ای از پدر مادر دماغ عملی به دنیا بیاد با یه دماغ معمولی
اون بچه چه فکری میکنه با خودش
دوستان عزیز بینی همه شکل خاص و قشنگی خاص خودش رو داره،البته در مواردی بنا به دلایلی فرم بینی ممکن هست بد جلوه کنه. ولی با این حال به نظر من عمل بیهوده ای است. به جای پرداختن به زیبای ظاهری و خرج هزینه های فراوان سعی کنید به زیبایی درونی و تمییز سازی باطنی بپردازید. این مهمه. باور کنید اگر همه ما درونمون رو زیبا کنیم همه چیز را زیبا خواهیم دید و زیبا کار خواهیم کرد تا کشوری بسیار زیبا داشته باشیم.
واقعا که
چطوری آمار گرفته؟
زیبایی انسان به سیرتش هست نه به صورت
اگر احساس میکنید باید عمل کنید . این موضوع روی اعتماد به نفس شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. و حتی در دراز مدت در مقدار پس انداز شما و میزان درآمدتان موثر خواهد بود . پس حتی شده وام بگیرید و این کار را انجام دهید
2500000تا 3500000 هزینه داره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس