بازدید 11323

ترکیه 10 هتل در ایران می‌سازد

سند توسعه همکاری‌های گردشگری بین ایران و ترکیه توسط مسعود سلطانی‌فر - رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - و ماهر اونال - وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه - امضا شد.
کد خبر: ۵۸۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 13 May 2016
سند توسعه همکاری‌های گردشگری بین ایران و ترکیه توسط مسعود سلطانی‌فر - رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - و ماهر اونال - وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه - امضا شد.
 
به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه توسعه همکاری های گردشگری بین دو کشور، پس از برگزاری چهارمین کمیته فنی مشترک فعالان بخش گردشگری ایران و ترکیه، تهیه و تنظیم شد و به امضای مقامات گردشگری دو کشور رسید.
 
براساس این تفاهم، طرف ترک برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری ایران و بویژه ساخت 10 هتل در شهرهای مختلف کشور اعلام آمادگی کرد.
 
برنامه ریزی برای ایجاد توازن در تبادل گردشگر بین دو کشور از دیگر موارد مورد توافق بین ایران و ترکیه بوده است.
 
براساس نتایج چهارمین کمیته فنی مشترک گردشگری، طرف ترک آمادگی خود را برای انتقال تجربیات در زمینه بازاریابی، تبلیغات گردشگری و ارائه ظرفیت های آموزشی بخش گردشگری این کشور به بخش خصوصی و دولتی ایران اعلام کرد. همچنین دو طرف از حضور در رویدادهای مختلف حوزه گردشگری ایران و ترکیه استقبال کرده اند.
 
براساس توافق صورت گرفته، دو طرف برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران و ترکیه در مناطق دوردست دو کشور، تولید محصولات گردشگری و تعریف بسته های گردشگری جدید اعلام آمادگی کردند.
 
نشست بعدی کمیته فنی مشترک گردشگری ایران و ترکیه در شهر آنکارا برگزار خواهد شد تا بندهای مورد توافق پیگیری شود.
 
وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه در رأس هیاتی شامل سرمایه گذاران و فعالان گردشگری این کشور سفری دو روزه به ایران داشت تا در زمینه گردشگری تعاملات جدیدی با ایران داشته باشد.
 
به گفته سلطانی‌فر - رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری -، سفر هیأت گردشگری ترک به ایران در حاشیه دیدار اخیر روسای جمهور دو کشور در آنکارا برنامه‌ریزی شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۰
ترکها به دليل حمايت از تروريستها و لطماتي که از شرايط نا امن ترکبه که باعث شده گردشگر بسيار کمي به ترکيه برود خورده اند تلاش مي کنند تا ايرانيان را جذب شهر هاي ترکيه کنند.
امكان نداره اینها بدتر از سعودي هستن اعتمادنكنيد اينا رو كاغذه عمل نميكنن
مگر ما نمی توانیم که باید ترك ها بايد برايمان هتل بسازند
در ايران چه ميگذرد ؟
متاسفم که آمریکا واسه ترکیه هتل میسازه... ترکیه برای ما!!!!!!!!!
چرا؟ !!!
با اون روشی که ایران داره عمرا بتونه گردشگر جذب کنه، من ایرانی هم رغبتی برای اومدن به ایران ندارم چه برسه به یک خارجی
کشور ما این همه پول دار دارد چرا ترکیه با ایران ده هتل شریک بسازد دولت یا بانک مرکزی اگهی کند ببیندچند نفر در ایران این کار را میکنند اگر سرمایه گذار طرف ترکیه باشد با دانش ومهندسین ایرانی این خوب است اقایان تو را به خدا به فکر این جوانان کشور باشید همه فارغ تحصیل از دانشگاها ولی بیکار واقدر خانود خرج میکند جوان شرمندخانواده میشود نمیتواند کار فراهم کند دست به خودکشی به مواد مخدر ووو
یعنی این بساز بفروش های خودمان کمتر از ترکیه ها هستند که باید پولهیتان را خرج انها کنید بهترین مهندسین و طراحان را داریم حالا کارمان به کجا کشیده شده ترکیه ای ها برایمان هتل بسازنند البته از یک نظر درست است حداقل انها پرکارنندکمتر از توی پروژه ها می خورنند اما دلالها ئ پیمانکاران ایرانی در کنارشان هستند
از اين روباه مكار بايد دور شد.
من متوجه نشدم یعنی الان ترکیه ایها کار بدی میکنند که اینهمه مخالف نظر دادن این که خوبه هتل میسازن گردشگری مون توسعه پیرا میکنه ودوتا جوونمون هم کار میکنه .این طرز فکرارو داریم که شدیم این دیگه.. همه دشمنن بگید با کی باید همکاری کنیم ما ؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل