بازدید 7991
نشست خبری

برانکو: فقط دو بازیکن در کل فصل برای تعویض داشتم/ناراحتم قهرمان نشدیم

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود کنایه عجیبی به باشگاه زد.
کد خبر: ۵۸۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 13 May 2016

برانکو در نشست خبری بعد از اینکه پرسپولیس نتوانست قهرمان شود از این موضوع به شدت ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  برانکو ایوانکوویچ پس از اینکه تیمش از کسب عنوان قهرمانی در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باز ماند در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: از اینکه هواداران به ورزشگاه آمدند و در طول فصل با ما همراه بودند از آنها تشکر می‌کنم و اینکه از بازی ما لذت بردند نکته‌ای قابل توجه است.

وی ادامه داد: قبل از هر چیز به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم آنها مستحق قهرمانی بودند چراکه در طول فصل توانستند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند از اینکه قهرمان نشدیم ناراحتم.

سرمربی پرسپولیس گفت: ناراحتم که قهرمان نشدیم. در طول فصل نتایج درخشانی کسب کردیم. می‌توانم بگویم که قهرمانی را با استقلال خوزستان تقسیم کردیم. برای هواداران پرشور که مایه دلگرمی ما بودند ناراحتم و دلگرمی خودمان این است که بازی را بردیم. انتظار داشتیم که هیجان و اضطراب در بازی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نیمه اول بازیکنان ما صبور نبودند و دقت کافی را نداشتند. ضربات را به خوبی نزدند اما در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری داشتیم. بعد از نتیجه دو بر صفر امیدی به وجود آمد و هیجان ایجاد شد. عالیشاه می‌توانست یک گل دیگر بزند اما بر اثر یک اشتباه گل خوردیم.

وی ادامه داد: از بازیکنان تشکر می‌کنم و همچنین کادر مدیریتی باشگاه واقعا نتایج درخشانی گرفتیم و فصل را عالی پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم در آینده به هدفی که داریم برسیم و این نتایج می‌تواند برای ما کارآمد باشد.

وی در مورد فرصت های از دست رفته گفت: شانس‌های زیادی داشتیم اما در محوطه جریمه از دست دادیم. راه‌آهن فقط در هجده قدم خود بود و طبیعی است که دراین شرایط گل زدن سخت می‌شود. ما باید با پاس‌های سریع به گل می‌رسیدیم. اگر عالیشاه آن ضربه را گل می‌کرد شاید شادی‌مان ادامه داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض‌هایش و خریدهای بد این فصل گفت: شرایط بازی تفکراتی را به ما دیکته می‌‌کند. در طول بازی تعویض‌های ما می‌تواند شامل بنگستون و نوراللهی باشد اما من هیچ فرد خاص دیگری را نمی‌توانم بیاورم. خارجی‌های ما هم در طول فصل مشکلات زیادی داشتند. ماریچ مصدومیت زیادی داشت و لوبانف هم در نیم‌فصل دوم اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: بنگستون در بعضی بازی‌ها برای ما خوب بوده و در برخی بازی‌ها هم بد. به هر حال باید فرصتی دست بدهد و این مسائل را آنالیز کنیم.

سرمربی سرخ‌پوشان در مورد اینکه تیمش در طول فصل گل‌های بدی دریافت کرده‌ گفت: مایل نیستم در مورد طول فصل صحبت کنم. گل‌هایی که دریافت کرده‌ایم زیاد بوده است. مثلا در بازی با گسترش فولاد دو گل خوردیم که این درحالی بود حریف‌مان هیچ فرصتی نداشت و در بازی با نفت هم بر اثر دو اشتباه دو گل خوردیم. اشتباهاتم از خط دفاعی شروع شد البته این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.

به گزارش فارس، هنگامی که برانکو ایوانکوویچ وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی شد با تشویق حضار روبرو شد و وقتی او صحبت‌هایش را هم به پایان رساند حاضرین در سالن برای سرمربی کروات سرخپوشان دست زدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل