بازدید 4734

حمله تند میثاقیان به میناوند؛ مردم هنوز ناپاکی‌های شما را از یاد نبرده اند!

کد خبر: ۵۸۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 13 May 2016

سرمربی پیشین تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: آقای میناوند که امروز با اظهارات سخیف دیگران را متهم می‌کنی، مشورت‌های غلط شما خونه به خونه را به قهقرا برد.

به گزارش تابناک ورزشی، در پی اظهارات و اتهامات اخیر میناوند به اکبر میثاقیان، سرمربی پیشین خونه به خونه بالاخره روزه سکوت خود را شکست و گفت: با تمام احترامی که برای مردم خوب بابل قائل هستم مجبورم نکاتی را متذکر شوم، بعد از جدا شدن از خونه به خونه بابل بارها علیه بنده مصاحبه‌هایی انجام گرفت ولی من برای اینکه تیم خونه به خونه به حاشیه نرود هیچ گونه مصاحبه‌ای انجام ندادم ولی الان لازم دیدم جواب بعضی تازه به دوران رسیده‌ها را بدهم.

وی ادامه داد: آقایان عوام فریبی بس است. چرا شعور مردم فهیم و ورزش دوست بابل را به سخره گرفته‌اید؟ آقای میناوند بهتر است به حال و روز خودت تاسف بخوری مردم هنوز فیلم‌ها و مستندات ناپاکی شما را از یاد نبرده‌اند.

میثاقیان جدا شدنش از خونه به خونه را سناریوی مشاوران باشگاه دانسته و گفت: حالا برای مردم روشن شد که چه کسانی مشاوره‌های غلط به باشگاه می‌دادند. شما و دوستان ناپاک‌تر از خودت باعث اخراج من از تیم شدید.

وی با اشاره به اتفاقات بازی با پارسه متذکر شد: آقای میناوند! یادت رفت بعد از بازی با پارسه که منجر به برد ما در تهران شد مشاوره‌های غلط شما باعث دعوا در رختکن ما شد؟ یادت رفت که چند روز پیش سر تمرین به خاطر حرکات زشت و زننده ات، تماشاگران می‌خواستند کتکت بزنند؟

سرمربی خونه به خونه تصریح کرد: آقایانی که امروز مدعی هستند و به حال ما تاسف می‌خورند همان زمان با دادن مشاوره‌های غلط و جهت‌دار تیم را به حاشیه بردند و به نوعی من را از تیمی که خودم بسته بودم جدا کردند که البته خودشان امور تیم را در دست بگیرند. متاسفم که کسانی که خودشان از بانیان اصلی ناکامی تیم بودند امروز ادعای دلسوزی هم دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها