بازدید 9885
۵

سرانجام پولی شدن تونل‌ های تهران

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در مورد سرانجام لایحه اخذ عوارض از تونل‌ها و معابر پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۵۸۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 13 May 2016
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در مورد سرانجام لایحه اخذ عوارض از تونل‌ها و معابر پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در مورد سرانجام لایحه اخذ عوارض از معابر و تونل‌ها که سال گذشته در شورای شهر بررسی اما نهایتا شهرداری آن را پس گرفت گفت: هنوز تصمیمی برای ارائه مجدد این لایحه به شورای شهر درسالجاری اتخاذ نشده است.

وی در مورد چرایی پس گرفتن این لایحه گفت: احساس کردیم زمینه‌های پذیرش اجتماعی این طرح طرح هنوز کامل نشده و به نوعی این مطالبه گری‌های اجتماعی که شهروندان در اداره شهر دخیل باشند به چالش‌های بی‌جهتی در شهر ایجاد کرده است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه باید به درجه‌ای برسیم تا مردم به اندازه برخورداری و استفاده از شهر هزینه پرداخت کنند؛ گفت: باید به جایی برسیم که شهرداری به جای اینکه برای اداره شهر یک تنه مبارزه کند؛ مردم از مدیریت شهری مطالبه کنند تا هر فردی به اندازه برخورداری هزینه بپردازد چراکه نباید همه شهروندان به یک صورت عوارض سالانه پرداخت کنند اما به صورت نامساوی از شهر و منابع آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه تونل‌های شهری هزینه‌های خاصی برای نگهداری دارند گفت: با مطرح شدن بحث لایحه اخذ عوارض برخی گله‌مند شدند که چرا مجددا از مردم پول گرفته می‌شود و باید بگویم این لایحه را برای نگهداشت تونل‌ها و معابر تقدیم شورای شهر کردیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵
پس حق شهروندی چی میشه؟
خدماتی که حکومت باید به مردم بده چی میشه؟
ما داریم انواع مالیات ها و عوارض ها و آبونمان ها رو پرداخت میکنیم
سلام-متاسفانه در کشور ما بخصوص تهران پول های از مردم می گیرند که در قبال آن هیچگونه خدماتی داده نمی شود.
1-عوارض نوسازی از طرف شهرداری واداره گاز
2-از منزل هم که بخواهی بیای بیرون زوج وفرد وطرح ورود ممنوع سرکار داری که اگر در قبال طرح پول پرداخت کنی ودر خیابانهای تهران حتی مرگز شهر رفت آمد کنید هوا آلوده نمی شود. از زوجوفرد که گذر می کنی سرکارت با پارکبان هاست که بالای سرت برای قبض روح آدم حاضر می شوند،خوب چرا کسی جوابگو نیست آقا در قبالدرست کردن پارکبان ودریافت پول از مردم چه خدماتی را به مردم می دهید.واقعا وقتی که در قبال دریافت مبالغ هنگفت از مردم وبدون اینکه کوچکترین خدماتی برای آنهاد صورت بگیرد ناراحتکنده است.درضمن این فشارها فقط زندگی را برای قشر محروم کشور سخت وسختر است وگرنه پولدارها با حقوق 79الی80میلیونی مشکلی نخواهند داشت.
وقتی شهرداری از اتومبیلها عوارض میگیرد دیگه گرفتن ورودیه تونلها یعنی چی
كجاي دنيا توي شهر از بابت تونل پول ميگيرن
تونل ها براي كاهش ترافيك ساخته شده و همه از اون نفع ميبرن چه افرادي كه از تونل استفاده مي كنن چه آنهايي كه مسير جايگزين را كه به لطف تونل خلوت تر شده انتخاب ميكنن ، فردا احتمالا براي پل هاي هوايي ، پلهاي عابر پياده و زير گذر ها هم به اين بهانه ورودي گرفته ميشه ، همه اينها در كنار هم سامانه هاي شهري رو تشكيل ميدن و هر فرد به نوبه خود از يك يا چند امكان شهري استفاده ميكنه اما سودش به كل جامعه بر ميگرده ، اگر در اثر وجود تونل گازهاي مسموم هوا كمتر ميشه سودش به كسي كه اتومبيل هم نداره ميرسه ، مسولين شهري به جاي اين حساب و كتاب ها امكانات حمل و نقل عمومي رو دريابند كه با سرعت لاكپشتي پيشرفت ميكنه
از وقتی زیرگذر جلال آل احمد تقاطع امیر آباد افتتاح شد مسیر پیاده رو کلا مسدود شد حتی پل عابر هم نزدند! من عابر چه تقصیری داشتم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس