بازدید 7704

انتقاد شدید هاشمی‌ از منتقدین برجام

هاشمی رفسنجانی در قزوین با انتقاد شدید از منتقدین برجام گفت:اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند.
کد خبر: ۵۸۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 12 May 2016
هاشمی رفسنجانی در قزوین با انتقاد شدید از منتقدین برجام گفت:اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی طی اظهاراتی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با انتقاد شدید از منتقدین برجام گفت:برجام راه‌های بسته شده بر ما را گشوده است به طوری که رشته‌هایی که قبلاً بر دستان متخصصان بسته شده بود امروز باز شده است.

وی یادآور شد: امروز با برجام، در همه دانشگاه‌ها به روی متخصصان و مردم باز شده است. وی افزود: در دولت قبل نفت توسط برخی افراد با واسطه فروخته می‌شد ولی امروز به قبل از تحریم برگشته‌ایم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: پیش از برجام کشتی‌های ما را به دریا راه نداده و کشتی‌های خود را نیز به سمت ما نمی‌آوردند و شخصیت‌های ما را نیز در مجامع و هیأت‌ها راه نمی‌دادند ولی امروز به واسطه برجام تمام این درهای بسته باز شده است.

هاشمی‌رفسنجانی عنوان کرد: نصف صنایع تولیدی کشور تعطیل یا نیمه‌تعطیل بود که پس از برجام توفیق زیادی در بخش تولیدات به وجود آمد و امروز این برجام شایسته جشن گرفتن است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد:‌ اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند.

وی تأکید کرد: منتقدان برجام برخی که ندانسته انتقاد می‌کنند هیچ، ولی آنها که از روی قصد و غرض در مجلس و سایر فضاها نامه‌ می‌نویسند، بی‌تردید نمی‌دانند که چه مصلحتی برای برجام بوده است.

هاشمی اضافه کرد: باید با مسؤولان داخلی هم‌صدا شویم نه با دشمنان و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت است؛ چراکه اختلاف و زندگی با اختلاف، مشکلات را دوچندان می‌کند.

وی تصریح کرد: درهای بسته به لطف برجام، امروز باز شده است و کشتی‌ها به‌ سهولت در منطقه به حرکت درآمده‌اند که اینها از نتایج برجام است.

رفسنجانی همچنین ضمن تقدیر از دانشگاه آزاد تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای عمرش یک ریال هم از دولت پول نگرفته و اگر دولت می‌خواست هزینه تحصیل دانشجویان را بپردازد باید چهار برابر هزینه یک دانشجو در دانشگاه آزاد هزینه می‌کرد.

وی همچنین تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را 6 میلیون نفر عنوان کرد و خواستار توسعه کشور، رشد و گسترش تولیدات علمی و همچنین تولیدات آماده برای بهره‌برداری شد.

هاشمی رفسنجانی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد تلویحی از رد صلاحیت یکی از منتخبان مجلس دهم خاطرنشان کرد: چرا کسی را که صلاحیتش محرز شده، رد می‌کنند. باید از عاقبت این کار بترسید؛ با آبروی افراد بازی نکنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر