بازدید 2475

ویسی: باید با قلب مان ذوب را ببریم نه تاکتیک

کد خبر: ۵۸۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 12 May 2016
سرمربی تیم مدعی و صدرنشین استقلال خوزستان قبل از بازی حساس فردا گفت: این مسابقه فراتر از یک بازی فوتبال است.یک احساس بسیار خوب دوستی بین مردم خوزستان شکل گرفته و مردم خوزستان بارها در صحنه‌های مختلف حمایت شان را نشان دادند و امیدواریم فردا هم این مسئله را اثبات کنند.بحث فنی و تاکتیکی چندان مطرح نیست فقط قلب می‌خواهیم تا بتوانیم با تمام توان تلاش کنیم تا مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله ویسی در نشست گفت: همانطور که ما خیلی تلاش می‌کنیم تا موفق شویم. برخی هم دوست ندارند ما موفق شویم. کاری به آنها نداریم تمام تلاش مان را می‌کنیم تا فردا به موفقیت برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اهمیت بازی پرسپولیس مقابل راه آهن، خاطرنشان کرد: بازی پرسپولیس هم در تعیین تکلیف قهرمانی مهم است. نباید کاری به حریف داشته باشیم ما بالاتر هستیم و باید آنقدر تلاش کنیم تا برنده شویم. باید برد خوبی به دست بیاوریم.

وی در ادامه در مورد اینکه یک روز به پایان لیگ مانده و اکنون بازیکنانش مشتریان زیادی دارند و آیا نگران نیستند تا بازیکنان شان به تیم دیگری بروند، عنوان کرد: یک روز تا پایان لیگ زمان باقی مانده است. به سایر مسائل فکر نمی‌کنیم. تیم ما آسیایی است بازیکنان ما کجا می‌خواهند بروند که بهتر از اینجا باشد. اگر نیاز به جدایی فردی باشد این اتفاق می‌افتد اما تمام تلاش مان را می‌کنیم که قهرمان شویم و فعلا تمرکزمان فقط روی این مسئله است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی