بازدید 5114
نشست خبری

اتهام مظلومی به چه تیمی است؟/سکه نداریم به حریف بدهیم!

قرارداد دوساله دارم و مدیرعامل باشگاه این قرارداد را امضا کرده است. یا باید من را اخراج کنند و یا باید با خواست خودم از تیم بروم. برخی مدیران به دنبال شوک هستند اما در فصل‌های گذشته این حرفها را نمی‌زدند. گاهی وقت‌ها به این صحبت‌ها باید شک کرد.آقایان چرا در فصل‌های گذشته شوک به استقلال وارد نکردند که استقلال در دربی باخت و ششم شد؟
کد خبر: ۵۸۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 12 May 2016
سرمربی تیم استقلال در کنفرانس مطبوعاتی امروز جمله ای بر زبان اورد که در صورت نداشتن سند احتمالا برایش گران تمام می شود. او گفت: سکه در کیف ما هم نیست که در میان برخی تیم‌ها پاداش پخش کنیم!!

به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر گفت: در شرایط حساسی هستیم و سرنوشت استقلال در دست خودمان نیست. سرنوشت قهرمانی دست استقلال بود اما متاسفانه با شرایطی که رخ داد امید ما به تیم‌های دیگر است. بازی سختی خواهد بود زیرا صبا با وجود مربی کاربلد تیم خوبی است. بازی ساده ای برابر صبا نداریم و با همه توان خود برای پیروزی خواهیم آمد. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی وقت‌ها هواداران نگران شدند که از این بابت از هواداران عذر خواهی می کنیم.  صبا با وجود نداشتن امید برای سهمیه می تواند ما را شکست دهد.

وی افزود: دنبال بهانه نیستم اما توقعات از ما بالا رفت. در شرایط سختی استقلال را تحویل گرفتیم که البته همیشه استقلال در شرایط سخت برای من است. هفته ها صدرنشین بودیم و به همین دلیل توقعات بالا رفت و همه از ما دو جام می خواهند که این موضوع باعث شد شرایط سخت بشود. از روز اول که صدرنشین بودیم انتقادات زیادی می‌شد اما نمی‌خواهم قبل از بازی درباره این مسائل صحبت کنم.تیمی که جوان می شود مطمئنا تبعات دارد و از ابتدا نیز هدف ما سهمیه بوده . فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر چند شانس کمی داریم اما امیدواریم با برد اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد داوری، عنوان کرد: در چهار بازی با تیم‌های صدرنشین داوری برای ما مشکل داشت. در بازی با استقلال خوزستان خطای روی پروپیچ را نگرفتند و گل خوردیم. در بازی با پرسپولیس که زمانی که یک بر صفرعقب بودیم پنالتی مسلم ما را نگرفتند. بازی برابر نفت پنالتی که به دست حسینی خورد را اعلام نکردند و همچنین رفت و برگشت برابر تراکتور حق ما را خوردند. هیچ گاه صحبت نکردم و به داوران خسته نباشید گفتم اما اگر امتیازات ما را می‌دادند الان قهرمان بودیم. من هیچگاه به داوری حرفی نزدم اما ما امسال از داوری ضربه خوردیم. بعد از بازی با نفت اعتراض کردم و کمیته انضباطی نیز ما را جریمه کرد. 

وی در ادامه یاد آور شد: چشمی و شیحی را از دست دادیم و حیدری نیز یازده هفته در اختیار استقلال نبود. مگر ما چند بازیکن داریم که جانشین این بازیکنان کنیم؟ سالی که با یک امتیاز قهرمانی را از دست دادم نیز همین اتفاق افتاد و باید بگویم که این حملات بی انصافی است.

مظلومی در مورد قراردادش با استقلال خاطر نشان کرد: قرارداد دوساله دارم و مدیرعامل باشگاه این قرارداد را امضا کرده است. یا باید من را اخراج کنند و یا باید با خواست خودم از تیم بروم. برخی مدیران به دنبال شوک هستند اما در فصل‌های گذشته این حرفها را نمی‌زدند. گاهی وقت‌ها به این صحبت‌ها باید شک کرد زیرا کسانی این حرفها را می‌زنند که سالیان سال در استقلا‌ل بودند. آقایان چرا در فصل‌های گذشته شوک به استقلال وارد نکردند که استقلال در دربی باخت و ششم شد؟

سرمربی استقلال در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: پروپییچ و شیحی مصدوم هستند و خوشبختانه محروم نداریم و تمام بازیکنان حضور دارند. آمدیم که با یک بازی جوانمردانه برنده باشیم. سکه در کیف ما هم نیست که در میان برخی تیم‌ها پاداش پخش کنیم. البته من این را از روی نوشته های خبرنگاران می‌گویم. کاری به دیگر تیم‌ها نداریم و می‌خواهیم تنها دل هواداران را شاد کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر