بازدید 5024
اختصاصی

پرسپولیس‌باداوری‌کرمانشاهی‌چه‌نتایجی‌گرفته؟

او در همین لیگ پانزدهم هم به پسپولیسی ها کارت قرمز نشان داده و هم علیه شان پنالتی گرفته است و هم اینکه با اشتباهش از اخراج کامیابی نیا چشم پوشی کرده و البته یک فرصت گل قطعی قرمزها را هم مانع شده است. تیم برانکو با داوری کرمانشاهی نباخته و در دو بازی خارج تهران، چهار امتیاز جمع کرده
کد خبر: ۵۸۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 12 May 2016
اسامی داوران هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد و دیدار حساس ورزشگاه ازادی که احتمال دارد تعیین کننده قهرمان این فصل باشد، به رضا کرمانشاهی سپرده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کرمانشاهی در لیگ پانزدهم پیش از این دو بار بازی های پرسپولیس را قضاوت کرده که هر دوی این مسابقات در بیرون از خانه قرمزها بوده است. این دو بازی شامل پدیده - پرسپولیس در مشهد و ملوان بندر انزلی - پرسپولیس در تختی انزلی بوده است که دومین بازی به شدت جنجالی از آب در آمد. 

پنجم مرداد ماه سال ۹۴ پرسپولیس در تقابل با میزبانش پدیده، ۱۰ نفره شده بود که تشخیص خطای دقیقه ۹۴ مدافعان تیم خراسانی روی مهدی طارمی زمینه‌ساز فرار پرسپولیس از شکست شد. آن روز ابتدا مهدی خیری با گل تماشایی دقیقه ۵۷ خود پدیده را پیش انداخت. بعد نوبت به مهدی طارمی رسید که در دقیقه ۶۷ نتیجه را برابر کند. با این حال گل به خودی محسن بنگر در دقیقه ۷۳ کمر پرسپولیس را شکست. پس از آن اوضاع وخیم‌تر شد؛ در دقیقه ۸۵ فرار تماشایی مهدی خیری ستاره مازندرانی‌ میزبان عاملی شد تا سوشا مکانی این بازیکن ریزنقش را بیرون محوطه جریمه سرنگون کند و اخراج شود.

به این ترتیب پرسپولیس تا قبول شکست برابر میزبانش فاصله‌ای نداشت اما در دقیقه ۹۴ قرمزها پشت محوطه جریمه پدیده صاحب یک ضربه کاشته ایده‌آل شدند؛ در این دقیقه دو بازیکن پدیده جلوتر از مهدی طارمی برای دفع یک توپ بلند ساده روی هوا بلند شدند اما برخورد آنها به یکدیگر و سپس برهم خوردن تعادل مهاجم پرسپولیس – طارمی- سبب شد تا داور مسابقه قرمزها را صاحب ضربه ایستگاهی کند.

بازیکنان پدیده به اعلام این ضربه خطا معترض بودند. با این حال رامین رضاییان از فرصت به دست آمده نهایت بهره را برد تا پرسپولیس بازی ۲ بر یک باخته را با تساوی عوض کند.

پرسپولیس هر دوی این بازی های خارج خانه را نباخته ، گر چه در بازی اش مقابل انزلی یک تک به تک آشکار و سالم را بخاطر اشتباه کمک داور آن مسابقه از دست داد و البته کرمانشاهی از اخراج کامیابی نیا خودداری کرد در حالیکه خطاهای او واضح بود.

پرسپولیس با داوری کرمانشاهی چه نتایجی گرفته؟

غیر از پنالتی آسانی که این داور به سود ملوان گرفت، این داور جوان و خوش آتیه تحت تاثیر جو بازی و سیل فحاشی های رکیک و بی دلیل انزلی چی ها به بازیکنان پرسپولیس، فریادهای عجیب مازیار زارع را هم نادیده گرفت و تنها تماشاگر تهدیدهای او علیه بازیکنان میهمان بود.

حالا باید دید آیا قضاوت کرمانشاهی این بار در بازی داخل خانه قرمزها ، به قهرمانی پرسپولیس منجر می شود یا اینکه یکی از همان اشتباهات معروف جام را جابجا خواهد کرد. چیزی که مسلم است اینکه قضاوت های کرمانشاهی تا امروز برای پرسپولیس به سمت و سوی خاصی متمایل نبوده است. او هم به پسپولیسی ها کارت قرمز نشان داده و هم علیه شان پنالتی گرفته است و هم اینکه با اشتباهش از اخراج کامیابی نیا چشم پوشی کرده و البته یک فرصت گل قطعی قرمزها را هم مانع شده است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار