بازدید 8672

آرامستان شهر صالحیه پلمب شد

کد خبر: ۵۸۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 12 May 2016
آرامستان شهر صالحیه در واقع تنها مکان برای دفن اموات مردم در شهرستان بهارستان و حتی شهرستان‌های هم‌جوار بود که در اقدامی نابهنگام توسط فردی با وجود 400 متوفی پلمب شد.

به گزارش فارس، آرامستان شهر صالحیه در واقع تنها مکانی برای دفن اموات شهرستان بهارستان و حتی شهرستان‌های هم‌جوار بود که در اقدامی نابهنگام توسط فردی با وجود 400 متوفی پلمب شد.

آرامستان شهر صالحیه در حدود پنج سال پیش توسط شهرداری صالحیه افتتاح شد که راه‌اندازی این مرکز با استقبال خوب مسؤولین و تمجید آنها مواجه شد و حتی امام جمعه شهر گلستان ضمن قدردانی از این اقدام ارزشی اظهار کرد: به میمنت افتتاح این قبرستان هرکس هوس مُردن داشته باشد در نخستین روز رایگان محاسبه شده و هیچ هزینه‌ای از سوی شهرداری دریافت نخواهد شد.

5 سال از این رویداد گذشت تا اینکه صبح امروز با نصب بنری اعلام شده هرگونه تردد به این مکان و دفن اموات پیگرد قانونی دارد!!

* گروگان‌گیری اموات!

متأسفانه این اقدام از سوی هر فرد یا دستگاهی به عنوان یک گروگان‌گیری محسوب می‌شود، چراکه مدعی باید در زمان اجرای عملیات ساخت آرامستان دست به چنین اقدامی می‌زد.

رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با محکوم کردن این اقدام نسنجیده اظهار کرد: واقعاً جای بسی تأسف است که فردی به خود اجازه چنین کاری را می‌دهد که به اموات مردم که در حدود 400 میت است، جسارت کند.

محمدرضا دهقان‌نیری با انتقاد از این حرکت ضدارزشی بیان کرد: آرامستان شهر صالحیه متعلق به مردم است و شهرداری این مکان را تبدیل به حیاط خلوت خود نکرده است که کسی جرأت انجام چنین اعمال را پیدا کند و برای گرفتن مطالبات ناحق خود از شهرداری، اموات مردم را به گروگان بگیرد.

شهردار صالحیه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از غرب استان تهران با اظهار تأسف از چنین اقدامی تصریح کرد: ما اجازه چنین اقدام ضدارزشی را نخواهیم داد تا کسی بخواهد به اموات مردم این‌گونه بی‌احترامی کند.

علیرضا قربانی تصریح کرد: شهرداری شهر صالحیه به جد پیگیر این موضوع خواهد بود و با این قبیل افراد بر اساس قانون رفتار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مسیر منتهی به جاده آرامستان بهشت فاطمه(س) شهر صالحیه بعد از پنج سال ساخت و دفن 400 نفر هم‌اکنون به روی خانواده متوفیان مسدود شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار