بازدید 2996

عربستان شرایط حج را سخت کرده است

کد خبر: ۵۸۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 12 May 2016
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مذاکراتی در زمینه امنیت و عزت حجاج با عربستان سعودی صورت گرفت ولی آنها شرایط را برای حجاج ایرانی سخت کردند.

به گزارش فارس، سعید اوحدی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در زمینه اعزام حجاج ایرانی اظهار کرد: زائر ایرانی نباید با هواپیمای ایرانی وارد جده شود، شرایط در مورد دریافت ویزا نیز هنوز مشخص نیست.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: عربستان سعودی اجازه نداد هیأت پزشکی ایرانی در مذاکرات شرکت کند؛ اگر تمهیدات فراهم نشود نمی‌توان در زمینه اعزام حجاج اقدام کرد.

وی با بیان اینکه شرایط اعزام حجاج به حج بسیار سخت شده است، گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی از موضع عزت وارد شد و به آنها مطرح شد اگر مانعی ایجاد شود زائر ایرانی به حج نمی‌آید.

اوحدی عنوان کرد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که امنیت و عزت حجاج مشخص نباشد. سال گذشته هزاران نفر زائر مظلوم از کشورهای دنیا شهید شدند، مردم حق دارند بدانند چه تمهیداتی برای حج فراهم شده است.

وی یادآور شد: آنها روحیه توأم با تکبر داشتند، بین وزارت خارجه، وزارت کشور و وزارت حج آنها اختلافاتی وجود داشت.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: وزارت خارجه عربستان هنوز تصمیمی در مورد صدور ویزا نگرفته و آنها بیان کردند به طور مجدد به شما شرایط اعلام می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر