بازدید 3394

رد خبرسازی درباره انتصاب سفیر جدید در فرانسه

دفتر رئیس جمهور، ادعاهای مطرح شده مبنی بر انتصاب يكي از مسئولين دفتر رئيس جمهور به سفارت کشورمان در فرانسه را کذب محض خواند
کد خبر: ۵۸۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 11 May 2016
روابط عمومی دفتر رئیس جمهور در اطلاعیه ای ضمن رد خبرسازی های مربوط به انتصاب سفیر جدید ایران در فرانسه تاکید کرد: پیگیری حقوقی درباره اینگونه خبرها در دستور کار است.

به گزارش مهر، دفتر رئیس جمهور، ادعاهای مطرح شده مبنی بر انتصاب يكي از مسئولين دفتر رئيس جمهور به سفارت کشورمان در فرانسه را کذب محض خواند و از پیگیری حقوقی در این زمینه خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی دفتر رئیس جمهور آمده است: علیرغم اینکه سخنگوی وزارت امور خارجه صراحتا خبرسازی های اخیر در خصوص انتصاب يكي از مسئولين  دفتر رئیس جمهور به سفارت ایران در پاریس و رد این انتصاب از سوی دولت فرانسه را تکذیب کرده است؛ متاسفانه برخی افراد و رسانه های خاص همچنان این ادعای کذب را به همراه تحلیل های واهی و افتراهای جدید نسبت به دولت منتشر می کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: سناریو سازی های سیاسی و دروغ پردازي برای ضربه زدن به روابط  خارجی؛ امری مغایر تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مذموم و مغایر منافع ملی است.

این اطلاعیه افزوده است: البته ملت رشید ایران نسبت به آمرين وعامليني که با دروغ، تهمت، خیالپردازی و انعکاس توهمات کودکانه خود به عنوان تحلیل در صدد انحراف افکار عمومی هستند، آگاهند.

روابط عمومی دفتر رئیس جمهور خاطر نشان کرده است که بدلیل اصرار بر انتشار این مطلب کذب و همچنین طرح اتهامات بی اساس در خصوص سیاست خارجی، پیگیری های حقوقی لازم را در مراجع قانونی انجام خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار