بازدید 3196

آغاز ثبت‌نام کاردانی فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی

کد خبر: ۵۸۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 11 May 2016
ثبت‌نام در آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی از امروز آغاز شد و دفترچه راهنمای ثبت‌نام بر سایت سازمان سنجش قرار دارد.

به گزارش پارس نیوز، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی سال 1395 و برخی از رشته‌های بدون آزمون (پذیرش با سوابق تحصیلی) از امروز (چهارشنبه) آغاز شد.

ثبت نام تا روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ادامه دارد لذا تمام متقاضیان ثبت‌نام باید در این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

** شرایط ثبت‌نام‌

علاقمندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون) در صورتیکه دارای شرایط مذکور باشند  به عنوان داوطلب مقطع کاردانی منحصراً در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی  و کد رایانه‌ای چهار رقمی دیپلم خود (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون) متقاضی ادامه تحصیل شوند.

داوطلبان برای ثبت‌نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت کنند و پس از آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز با پرداخت هزینه ثبت‌نام ( 18 هزار تومان) به صورت اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی– غیرانتفاعی است باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ ( چهار هزار و 600 تومان) دیگر نیز برای دوره‌های مذکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام، دانش آموز سال آخر بوده و موفق به دریافت مدرک دیپلم نشده‌اند، ضرورت دارد در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون از تاریخ 19 مرداد 95 لغایت 21 مرداد با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات کارت نسبت به درج و یا ویرایش معدل دیپلم اقدام کنند.

 آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1395 در روز جمعه مورخ 22 مرداد برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه 19 مرداد 95 لغایت روز پنجشنبه 21 مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

از تعداد 42 رشته امتحانی در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1395، پذیرش 11 رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 31 رشته امتحانی صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها