بازدید 3091

غیبت 7 رئیس فدراسیون در محل کارشان در زمان بازدید سرزده وزیر!

کد خبر: ۵۸۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 11 May 2016
7 رئیس فدراسیون در زمیان بازدید سرزده وزیر در محل کارشان حضور نداشتند.
به گزارش تابناک ورزشی،دکتر محمود گودرزی، امروز از فدراسیون های اتومبیل رانی و موتور سواری، اسکواش، گلف، ورزش های همگانی، اسکیت، بیماری های خاص، بولینگ و بیلیارد، چوگان و شمشیربازی بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدا با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رئیس آن دیدار کرد. صیدانلو ضمن بیان برخی مشکلات، گزارشی از عملکرد فدراسیون در دوران سرپرستی و سپس ریاست ارائه کرد.

گودرزی نیز با تاکید به این نکته که هدف وزارت ورزش و جوانان توسعه و ارتقاء رشته های ورزشی است، گفت: اگر مشکلی در فدراسیون وجود دارد، می توانید به صورت مستقیم با من در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

وزیر ورزش و جوانان مهمترین برنامه های فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی را آسان سازی واردات خودرو برای مسابقات، واردات شفاف و روشن موتورسیکلت به کشور برای استفاده علاقمندان این رشته، احیا و مرمت پیست های موتور سواری و اتومبیلرانی و فعال سازی بخش خصوصی برشمرد.

گودرزی در ادامه با تاکید به توسعه گام به گام این رشته در کشور، گفت: امیدوارم پیست های شما به خصوص پیست استادیوم تختی فعال تر از گذشته شود تا شاهد بهبود شرایط این ورزش جوان گرا و پرمخاطب در کشور باشیم.

در ادامه وی از فدراسیون اسکواش بازدید و با سلیمانی رئیس و دیگر اعضای فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

در این بازدید سلیمانی گزارشی از روند توسعه این رشته در کشور، زیرساخت ها و برنامه های در دست اقدام به وزیر ورزش و جوانان ارائه داد.

روسای فدراسیون های شمشیربازی، چوگان، بولینگ و بیلیارد، بیماری های خاص، اسکیت، گلف و ورزش های همگانی به دلایلی نظیر ماموریت های استانی و جلسات خارج از فدراسیون در محل فدراسیون حاضر نبودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی