بازدید 2377

تاثیر آتش‌سوزی کانادا بر بازار جهانی کم رمق شد

قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت انتظار برای افزایش تدریجی تولید نفت ماسه‌ای کانادا به 45.53 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
کد خبر: ۵۸۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 11 May 2016
قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت انتظار برای افزایش تدریجی تولید نفت ماسه‌ای کانادا به 45.53 دلار در هر بشکه کاهش یافت.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات امروز به علت انتظار برای افزایش تدریجی تولید نفت ماسه‌ای کانادا و همچنین رکورد ذخایر نفت به ویژه در آمریکا، کاهش یافت.

درگیری ادامه‌دار تولیدکنندگان نفت در غرب آسیا برای کسب سهم بازار در این قاره نیز بر قیمت‌ها اثر گذاشته است و اثر کاهش تولید و اختلال در سراسر جهان را خنثی کرده است.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال 45.53 دلار فروخته شد درحالی‌که نفت خام آمریکا با 3 سنت کاهش 44.63 دلار در هر بشکه معامله شد.

بانک ای‌ان‌زد اعلام کرد با کم شدن نگرانی‌ها در مورد اختلال بیشتر در تولید نفت کانادا به دنبال بازگشت تولیدکنندگان به فعالیت هایشان، افزایش‌های اخیر در قیمت‌ها محدود شد.

شرکت‌های تولید نفت ماسه‌ای در اطراف فورت مک‌موری، قطب انرژی کانادا، فعالیت‌های خود را در روز سه شنبه آغاز کردند.

مقامات استانی و صنعتی گفتند تولید بیشتر بخش‌های این ناحیه به زودی افزایش می‌یابد. تاسیسات شمال فورت مک‌موری بیشتر به علت وجود دود فراوان بسته شدند تا به علت آتش‌سوزی.

از طرفی موسسه آمریکن پترولیوم دیروز اعلام کرد ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به 6 ماه می 3.45 میلیون بشکه در روز افزایش یافته و به 543.1 میلیون بشکه در روز رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار