بازدید 5465

بازدیدی خارج از توافق هسته‌ای صورت نمی‌گیرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ارتباط آژانس با ایران بعدازبرجام بسیار مثبت شده است، گفت: تمام بازدیدهای بازرسان آژانس در قالب برجام بوده و خارج از آن بازدیدی صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۵۸۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 11 May 2016
نوذر شفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه سازمان های بین المللی تابع قدرت های بزرگ هستند، گفت: معمولا این سازمان ها در قبال ایران همواره به گونه ای برخورد کرده اند که متناسب با ترمیم رابطه کشورما با قدرت های بزرگ بوده است.

دیدگاه مثبت آژانس بین المللی انرژی اتمی در ارائه گزارش از ایران بعد از برجام

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس به نوع رابطه آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران در زمان قبل و بعد از تصویب برجام اشاره و بیان کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از این تحت تأثیر قدرت های بزرگ نظیر آمریکا اقدام به انتشار گزارش های دروغین و علیه ایران می کرد اما بعد از تصویب برجام، دیدگاه های منفی رفته رفته به سمت نظرات مثبت گرایش پیدا کرد.
نوذر شفیعی

وی در ادامه در خصوص بازدیدهای بازرسان آژانس از مواضع هسته ای ایران، یادآور شد: تمامی بازدیدهای کارشناسان در قالب برجام است و خارج از آن هیچ بازدیدی نه درخواست می شود و نه صورت می گیرد.

جمهوری چک در حوزه ایمنی هسته‌ای سرآمد است

شفیعی در ادامه با اشاره به ضرورت گسترش همکاری هسته ای ایران با سایر کشورها گفت: اخیرا آغاز همکاری هسته ای با کشور جمهوری چک طی سفر رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان شکل گرفته است که البته نباید آن را ناچیز دانست چرا که این کشور در حوزه ایمنی هسته ای حرفی برای گفتن دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است در جریان پیشرفت های هسته ای کشورمان با کشورهای متعددی اعم از کوچک و بزرگ ارتباط و همکاری های هسته ای خود را آغاز کنیم چرا که این کار ابتکار عمل ما را افزایش می دهد و زمانی که کشوری قصد قطع همکاری ها را داشته باشد گزینه های دیگری برای همکاری خواهیم داشت و این سیاستی است که تمامی کشورها در روابط خود با دیگران به کار می بندند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی