بازدید 3568

پیام رییس مرکز پژوهش‌ها به مناسبت روز جانباز

رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 11 May 2016
 دکتر کاظم جلالی طی پیامی خجسته میلاد حضرت ابوالفضل (ع) را به تمامی جانبازان عزیز ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است:
چهارم شعبان المعظم همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و نامگذاری آن به عنوان روز جانباز، تصویر روشنی از تلاقی عشق و ایثار است که جلوه‌ای ماندگار بر عالم هستی برجای گذاشته است. رسم جانباز و ایثارگری آیین متبرکی است که با رشادت‌ها و شجاعت‌های علمدار کربلا تبلور یافت و در میعادگاه عاشقان انقلاب در طول پرده‌های مختلف آن به ویژه در دوران دفاع مقدس عینیت پیدا کرد. تطابق روز جانباز با روز میلاد قمر بنی‌هاشم(ع)، امتداد بی‌بدیل راه و رسم عاشقی از دشت کربلا تا جبهه‌های ایران و تا بلندای آسمان است، مسیر‌ی که انتهای آن منتهی به قله‌های افتخار است.

پیشرفت و اعتلای امروز ایران اسلامی به حق، مرهون فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های دلاوران سرافرازی است که هرچند جامانده از قافله شهدا هستند اما هرکدام به شکلی و نوعی، تجلی ماندگار و عینی حماسه و افتخارند و مدال افتخاری از عشق آمیخته با اخلاص و عمل بر سینه دارند.

بی‌تردید در روزهای بلوغ و بالندگی انقلاب اسلامی ایران تکریم و نکوداشت جانبازان سرافراز و بزرگوار ایران اسلامی، سرفرودآوردن در برابر بزرگانی است که عاشقانه از روزهای عشق و ایمان، غزل‌سرایی می‌کنند و تجلی درخشانی از روزهای حماسه و دفاع هستند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز را به تمامی ایثارگران و حماسه‌آفرینان که همواره پشیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند، تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی