بازدید 1885

نورآرایی سراسر شهر تهران به مناسبت اعیاد شعبانیه

کد خبر: ۵۸۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 11 May 2016
 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: خیابان های اصلی تهران به مناسبت اعیاد شعبانیه با جدیدترین شیوه روشنایی، نورآرایی می شود.

به گزارش میزان، عیسی علیزاده گفت: برای بهبود فضای شهر در اعیاد شعبانیه، سازمان زیباسازی شهر تهران اقدام به نورآرایی شهر کرده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این اقدامات دستورالعمل واحدی برای ادارات زیباسازی مناطق 22 گانه شهر تهران صادر شده است، افزود: در این دستورالعمل در مورد نحوه نورآرایی مناطق توضیحاتی داده شده است تا علاوه بر همسان سازی فضای شهر از آشفتگی بصری و نازیبایی در این حوزه جلوگیری شود.

علیزاده با بیان اینکه بیش از 95 هزار متر ریسه اشکی در خیابان های اصلی شامل خیابان کریمخان تا میدان هفت تیر، خیابان میرداماد، خیابان شریعتی، میدان ولیعصر تا خیابان بزرگمهر، میدان انقلاب تا یادگار امام (ره)، میدان امام حسین(ع) تا تقاطع اتوبان امام علی (ع) و چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب اجرا شده است، گفت: امسال برای بهبود فضای شهر در این ایام خیمه های نوری به صورت سقف در مناطق مرکزی اجرا شده است که در شبهای اعیاد زیبایی بیشتری به شهر ببخشد.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر همه این فعالیت های چراغ های اشکی و سوزنی تحویل بسیاری از مناطق شده تا به مناسبت این اعیاد مناطق خود را نورآرایی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل