بازدید 3134

مربی روبین کازان:حقیقی به مربیان می‌گفت من گلر اول ایران هستم و باید بازی کنم!

کد خبر: ۵۸۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 11 May 2016
مربی گلرهای روبین کازان از عملکرد علیرضا حقیقی انتقاد کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا حقیقی، د‌ر‌وازه‌بان ملی‌پوش ایرانی اکنون در لیگ پرتغال در تیم ماریتیمو بازی می‌کند. او قبلا تجربه ناموفقی در روبین کازان داشت. هر چند که او با انتقال مالی خوبی از لیگ ایران به روبین کازان پیوست، ولی نتوانست به دلیل حضور دروازه‌بان تیم ملی روسیه در روبین‌کازان، چندان در ترکیب این تیم به میدان برود و این باعث شد که او از جمع بازیکنان روبین کازان خارج شود.
در این رابطه والری کلیمنوف درباره این موضوع که چرا روبین کازان، د‌ر‌وازه‌بانی همچون علیرضا حقیقی را از دست داد و از این بازیکن در ترکیب خود استفاده نکرد، گفت: ما همیشه با حقیقی مشکل داشتیم. از مشکل ویزا گرفته تا مشکلات مربوط به خود او که اغلب با مربیان داشت. او می‌گفت که من د‌ر‌وازه‌بان اول تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران هستم و باید بازی کنم. آیا او باید به خاطر این که د‌ر‌وازه‌بان اول تیم فو‌تبا‌ل ایران است باید در زمین بازی کند؟ البته او به طور طبیعی با تیم تمرین می‌کرد، ولی اعتماد نفس بیش از حدی داشت. ما ریژکف را که د‌ر‌وازه‌بان بزرگی در روسیه است را روی نیمکت داشتیم. حقیقی که بیشتر از او نیست.
 علیرضا حقیقی در سال 2012 به روبین کازان پیوست. در زمستان 2016 او در انتقالی به عنوان بازیکن آزاد به تیم ماریتیموی پرتغال پیوست. البته او قبل از جا‌م جها‌نی برزیل با جدایی از روبین کازان به تیم اسپورت پرتغال پیوست.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار