بازدید 5430
گفت و گو

کی روش:دیگر نمی توانم کمک کنم/فدراسیون احتیاجی به من ندارد/شرایط برای همکاری میسر نیست

متاسفانه به جایی رسیدیم که برای حفظ منافع فوتبال ایران باید مسیر مان را از یکدیگر جدا کنیم البته این تصمیم دشواری است اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است فدراسیون فوتبال نشان داده به خدمات من احتیاج ندارد و بهتر است دکتر هراتیان از این امکانات استفاده کند.
کد خبر: ۵۸۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 10 May 2016
سرمربی تیم ملی فوتبال می گوید:بنده حس می کنم که متاسفانه دیگر شرایطی برای هدایت تیم ملی ایران ندارم.بسیار متاسفم که این اتفاق در دوران ابتدایی ریاست مهدی تاج رخ می دهد.
به گزارش تابناک ورزشی،کارلوس کی روش پس از پایان جلسه امروز خود در فدراسیون فوتبال  گفت:من همیشه اعلام کرده ام که چقدر عاشق ملت ایران و هواداران تیم ملی ایران هستم. زبانم قاصر است که بگویم چقدر ایران و ایرانی را دوست دارم. بدون شک تا روزی که زنده هستم ایرانی ها  همگی در قلب من هستند مخصوصا بازیکنانم، کادر زحمتکشم. هیچ وقت محبت، عشق و زحمات و توجه ایرانیان را به خود فراموش نمی کنم.
 سرمربی تیم ملی در  ادامه درباره وضعیت نهایی ادامه حضورش در تیم ملی ایران گفت: متاسفانه به جایی رسیدیم که برای حفظ منافع فوتبال ایران باید مسیر مان را از یکدیگر جدا کنیم البته این تصمیم دشواری است اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است فدراسیون فوتبال نشان داده به خدمات من  احتیاج ندارد و بهتر است دکتر هراتیان از این امکانات استفاده کند.
وی اذعان داشت: هفته آینده تیم ملی اردویی دارد که هیچ حمایت و برنامه ریزی ای برایش صورت نگرفته است. مسوولان ورزش در راس آن وزارت ورزش هیچ تلاشی برای حل مشکلات نداشتند و هیچ راهکاری ارایه ندادند. بنده حس می کنم که متاسفانه دیگر شرایطی برای هدایت تیم ملی ایران ندارم.بسیار متاسفم که این اتفاق در دوران ابتدایی ریاست مهدی تاج رخ می دهد.
سرمربی تیم ملی تصریح  کرد: متاسفانه بعد از جلسه ای که ماه پیش با اعضای هیات رییسه داشتم فکر می کردم مشکلات حل شود اما اوضاع بدتر شد. با تمام احترامی که برای مردم ایران قائل هستم اما دیگر شرایط برای ادامه همکاری وجود ندارد و باید قطع همکاری  کنیم چرا که در این مدت هیچ راهکاری ارایه نشد.به طور حتم در آینده با راهکارها و توصیه های وزیر ورزش فوتبال مسیر درست خود را در ایران پیدا می کند.
وی درباره مشکلات به وجود آمده درباره پیراهن تیم ملی  و محل اقامت اوسیانو کروز گفت: منطقی نیست که بخواهیم درباره این وقایع صحبت کنیم. در تیم های ملی  مختلف و باشگاه های بزرگی چون منچستر و رئال حضور داشتم. در چند جام جهانی حضور داشتم اما انگار راهکارهای من به درد فدراسیون نمی خورد. با اینکه خانم دکتر هراتیان یک بازی فوتبال را از نزدیک ندیده اما راهکارهایش از من برای فدراسیون سودمندتر است. 

کی روش در پایان گفت و گویش تاکید کرد: یکبار  گفتم بار دیگر تکرار می کنم اولین گزینه من همیشه ایران بوده است. آن هم به خاطر هواداران و مردم خوبش است. به خاطر همین قبول کردم در این سال ها در اینجا حضور داشته باشم. برای بار هزارویکم می گویم قدردان شور و عشق مردم ایران هستم. اما من یک مربی هستم و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده هستند. جلسه یک ماه پیش من با هیات رییسه بسیار خوب بود و انواع راهکارهای کوتاه مدت را ارایه کردیم. 11 بند ارایه کردم و مطمئن بودم این 11 بند مشکلات کوتاه مدت تیم را حل می کرد. از آن 11 مطلب هیچکدامشان انجام نشده است و حتی سه یا چهار تصمیم برخلاف منافع تیم ملی انجام گرفت و این نشانه بارز این نکته است که فدراسیون دیگر به من احتیاجی ندارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل