بازدید 2651

آزادی یک زندانی توسط ستاره‌های والیبال

کد خبر: ۵۸۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 10 May 2016
بازیکنان تیم ملی والیبال نه تنها در زمین رقابت بلکه در بیرون از میدان هم می درخشند.
به گزارش تابناک ورزشی،قبل از سفر به فرانسه بازیکنان تیم ملی والیبال با شرکت در یک کار خیر نشان دادند که تنها در زمین رقابت نمی درخشند و در بیرون از زمین هم توان درخشیدن دارند. البته والیبالی ها بیش از این هم در کار خیر شرکت کرده بودند .

محمد موسوی که بیش از این با حضور در بیمارستان محک سعی کرده بود به کودکان سرطانی کمک کند این بار به کمک زندانی ها شتافت. او به همراه برادران محمودی به ندامتگاه فردیس رفت و از نزدیک با زندانی ها ملاقات کرد.

با حضور اعضای تیم ملی والیبال در ندامتگاه فردیس و بازدید از مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان البرز زمینه آزادی ۲نفر از مددجویان فراهم شد.

همانطور که گفتیم چند تن از بازیکنان تیم ملی به همراه بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی به این ندامتگاه رفته بودند، محسن صفیاری رئیس ندامتگاه فردیس درباره این اتفاق گفت: در این دیدار بهنام و شهرام محمودی و سید محمد موسوی ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان کانون اصلاح و تربیت در زمین چمن ندامتگاه توصیه هایی در جهت بازگشت به زندگی سعادتمندانه آنان ایراد کردند. در جهت کاهش آسیب های ناشی از حبس و ارتقاء روحیه مددجویا و سربازان و ارائه الگوی جوان موفق به آسیب دیدگان دعوت از قهرمانان ملی در اولویت کارهاست .

در انتهای این دیدار صمیمی شهرام محمودی و سید محمد موسوی به نمایندگی از سایر اعضاء تیم ملی پرداخت جریمه ۲نفر از مددجویان را به مبلغ ۲۵میلیون تومان که بک نفر از آنها بیش از ۱۰سال است در حال تحمل حبس است را عهده دار شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار