بازدید 3379

انتخابات مجلس حاوی پیام‌های پنهان بود

نماینده سقز و بانه تاکید کرد که مردم با رایشان در انتخابات مجلس نشان دادند که از وعده های انتخاباتی خسته شده اند و مبارزات باندی و گروهی برای آن‌ها اولویت ندارد.
کد خبر: ۵۸۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 10 May 2016
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن بیگلری در نطق میان دستور در صحن علنی امروز ( سه‌شنبه ) مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در مراحل اول و دوم انتخابات مجلس نهم گفت:‌انتخابات دوره دهم به خصوص در کردستان و سقز و بانه حاوی پیام های پنهان و سیاسی بود که امیدوارم مسئولان اجرایی و مدیران نظام در سطح منطقه استان و کل کشور پیام هوشمندانه ملت را خوب درک کرده باشند.

به گفته وی، مردم با آرای خود اعلام کردند که از وعده های انتخاباتی و بی توجهی به اجرای این وعده ها خسته شدند و به جای تسلیم شدن به وعده ها و عملکردها و اقدامات توجه دارند و کارکرد مسئولان و رفتار آن‌ها از نگاه تیزبین ملت پنهان نمی ماند.

بیگلری گفت: توسعه و کاهش فقر و مبارزه جدی با فساد اداری و مالی ،‌ توزیع عادلانه ثروت و قدرت ، رعایت عدالت اجتماعی در انتصابات ، شایسته سالاری، سپردن امور به فرزندان شایسته ملت ، حفظ کرامت انسانی آحاد مردم ، رعایت مصالح ملی ، برداشتن موانع توسعه به مبارزه باندی، گروهی، سلیقه ای و جناحی اولویت دارد که این موضوع را مردم کردستان در انتخابشان نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان با تحلیل درست فضای سیاسی کردستان باید پیام صریح رای ملت را در تمامی حوزه ها درک کنند، گفت که لازم است مسئولان نسبت به اصلاح امور و افزایش بسترهای توسعه متوازن اقدام کنند.

نماینده سقز و بانه با انتقاد از نبود یک مدیر در سطح عالی از اهالی کردستان در دولت گفت:‌ استفاده از نخبگان کردستانی رویای دست نیافتنی دولت شده است به طوری که حتی یک مدیر کل استانی در این دولت نداریم، طبیعتا اعتماد دولت به نخبگان کردستانی در انتخابات 96 تاثیرگذار خواهد بود.

بیگلری در پایان در تذکرات جداگانه به وزرای صنعت و تعاون از افزایش نرخ بیکاری عدم توجه به معادن طلا و نفت و راه اندازی منطقه ویژه بانه انتقاد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار