بازدید 3081
۱

عملکرد بانک‌ها قابل قبول نیست

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس با بیان اینکه عملکرد بانک ها قابل قبول نیست گفت: سن ازدواج در کشور بالا رفته و همچنین آمار طلاق رشد یافته است مسئولان باید به این وضعیت رسیدگی کنند و بدانند که فردای قیامت باید در این رابطه جوابگو باشند.
کد خبر: ۵۸۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 10 May 2016
به گزارش خانه ملت، محمدعلی اسفنانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 21 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، با تبریک اعیاد شعبانیه در تذکر شفاهی خود گفت: در طول 4 سال گذشته به وزیر راه و شهرسازی بارها در خصوص رسیدگی به وضعیت جاده ها مانند جاده دامنه – داران، میاندشت به الیگودرز، چادگان به اصفهان، فریدونشهر به اوزون بلاغ و تکمیل راه آهن اصفهان – داران تذکر داده ام اما تا کنون یا کارهای پروژه های مذکور آغاز نشده یا به صورت جدی مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه هنوز مسیرها و نقاط حادثه خیز جاده ای اصلاح نشده و در این رابطه استدعا دارم رسیدگی های لازم انجام شود.

اسفنانی گفت: به وزیر اقتصاد در خصوص وضعیت نابسامان بانک ها و عملکردشان تذکر می دهم همچنین باید توجه داشت مشکل اشتغال در کشور جدی است و این موضوع باعث ایجاد مشکل در زمینه ازدواج و همچنین مشکلات خانوادگی شده است و حتی انگیزه تحصیل برای پسران کم شده است.

وی افزود: سن ازدواج در کشور بالا رفته و همچنین آمار طلاق رشد یافته است مسئولان باید به این وضعیت رسیدگی کنند و بدانند که فردای قیامت باید در این رابطه جوابگو باشند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی افزود: به وزیر نیرو در خصوص مشکل تأمین آب شرب شهر داران و مشکل تحویل آب به روستاهای حوزه انتخابیه ام تذکر می دهم و همچنین کشاورزان آسیب دیده ناشی از حفر تونل در فریدونشهرو منطقه باید مورد رسیدگی قرار گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فردای قیامت باید در این رابطه جوابگو باشند
مسئولان فقط به همين جمله توجه كنند بسياري از معضلات مردم حتما و با لطف خداوند حل خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل