بازدید 2842

مربیان فنی و حرفه‌ای تبدیل وضعیت شوند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تعیین تکلیف مصوبات قانونی مجلس درباره تبدیل وضعیت مربیان فنی و حرفه‌ای اقدام شود.
کد خبر: ۵۸۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 10 May 2016
به گزارش خانه ملت، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به هیات رئیسه مجلس گفت: طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به هیات رئیسه ارائه شده ولی وتو شده، این درحالی است که همه منتظر اجرای این قانون خوب هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهم در خصوص تعیین تکلیف مصوبات قانونی مجلس درباره تبدیل وضعیت مربیان فنی و حرفه‌ای اقدام کند و همچنین وزیر نیرو در خصوص تامین آب شرب روستاهای حاشیه دریاچه ارومیه و مشکلات کمبود آب کشاورزان و احداث سد در منطقه رسیدگی‌های لازم را انجام دهد.

قاضی پور گفت: وزارت آموزش و پرورش باید اقدام به بازسازی مدارس روستایی کند و همچنین اجرای طرح هادی روستاهای ارومیه مورد توجه قرار گیرد و وزیر راه باید به موضوع تکمیل راه‌آهن ارومیه رسیدگی کند به دلیل اینکه قرار بود این راه‌آهن در سال 88 به بهره‌برداری برسد این در حالی است که پول این پروژه به راه‌آهن قزوین- رشت اختصاص داده شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید به وضعیت فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی رسیدگی شود و نام شهید باکری برای این فرودگاه نامگذاری شود.

ابوترابی‌فرد بعد از شنیدن نطق قاضی‌پور خطاب به او گفت: از اصطلاحات غیر فارسی در نطق استفاده نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها