بازدید 3304
۱

انتقاد از افزایش سن ازدواج و رشد آمار طلاق در کشور

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس با بیان اینکه عملکرد بانک ها قابل قبول نیست گفت: سن ازدواج در کشور بالا رفته و همچنین آمار طلاق رشد یافته است مسئولان باید به این وضعیت رسیدگی کنند و بدانند که فردای قیامت باید در این رابطه جوابگو باشند.
کد خبر: ۵۸۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 10 May 2016
محمدعلی اسفنانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 21 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، با تبریک اعیاد شعبانیه در تذکر شفاهی خود گفت: در طول 4 سال گذشته به وزیر راه و شهرسازی بارها در خصوص رسیدگی به وضعیت جاده ها مانند جاده دامنه – داران، میاندشت به الیگودرز، چادگان به اصفهان، فریدونشهر به اوزون بلاغ و تکمیل راه آهن اصفهان – داران تذکر داده ام اما تا کنون یا کارهای پروژه های مذکور آغاز نشده یا به صورت جدی مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه هنوز مسیرها و نقاط حادثه خیز جاده ای اصلاح نشده و در این رابطه استدعا دارم رسیدگی های لازم انجام شود.

اسفنانی گفت: به وزیر اقتصاد در خصوص وضعیت نابسامان بانک ها و عملکردشان تذکر می دهم همچنین باید توجه داشت مشکل اشتغال در کشور جدی است و این موضوع باعث ایجاد مشکل در زمینه ازدواج و همچنین مشکلات خانوادگی شده است و حتی انگیزه تحصیل برای پسران کم شده است.

وی افزود: سن ازدواج در کشور بالا رفته و همچنین آمار طلاق رشد یافته است مسئولان باید به این وضعیت رسیدگی کنند و بدانند که فردای قیامت باید در این رابطه جوابگو باشند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی افزود: به وزیر نیرو در خصوص مشکل تأمین آب شرب شهر داران و مشکل تحویل آب به روستاهای حوزه انتخابیه ام تذکر می دهم و همچنین کشاورزان آسیب دیده ناشی از حفر تونل در فریدونشهرو منطقه باید مورد رسیدگی قرار گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
انتقاد دردی دوا نمیکنه! مشکل رو حل کنید!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی