بازدید 14308

درگیری لفظی کوچک‌زاده و لاریجانی بر سر تذکر!

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به لاریجانی گفت: شما رئیس یکی از سه قوه در جمهوری اسلامی ایران هستید، شأن این جایگاه ایجاب می‌کند که ظالمانه کسی را تحقیر نکنید.
کد خبر: ۵۸۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 10 May 2016
مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس مجلس، گفت: از زمانی که بحث منع تبلیغات کالاهای مضر مطرح شده، اسم بنده به عنوان نفر اول برای تذکر ثبت شده و اسم آقای فولادگر نفر هشتم برای تذکر بوده، اما شما به آقای فولادگر اجازه حرف زدن دادید و به من اجازه صحبت ندادید.

به گزارش تسنیم، وی افزود: اعتراض من به این است که شما طبق ماده 18 سوگند خورده‌اید که به عنوان عضو هیئت‌رئیسه بی‌طرفی را رعایت کنید.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: شما(لاریجانی) رئیس یکی از سه قوه در جمهوری اسلامی ایران هستید، شأن این جایگاه ایجاب می‌کند که ظالمانه کسی را تحقیر نکنید. آقای لاریجانی از تریبون گفتید تذکر دادن ضابطه دارد، الآن یک عده نفوذی می‌نویسند که کوچک‌زاده فرق کلید و دکمه را نمی‌داند؛ شما که آیت‌الله‌زاده و رئیس یک قوه هستید باید بدانید اداره مجلس ضابطه دارد، چرا تحقیر می‌کنید؟

کوچک‌زاده اضافه کرد: چرا از این تریبون کاری می‌کنید تا کسانی که دست‌شان کوتاه است، تحقیر شوند. کسانی که می‌گویند چرا درباره فلان موضوع حرف نزده و موضع نگرفتید، بدانند که رئیس قوه دوست ندارد ما حرف بزنیم. از علمایی که شما را نامزد کردند سئوال می‌کنم که آیا این رویه اسلامی است؟

به گزارش تسنیم،  علی لاریجانی در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده، گفت: شما که می‌گویید حرف من مسموع نیست، پس لازم نیست صحبت کنم. تحقیر کدام است؟ از این همه مَراحم شما تشکر می‌کنم، من چیزی نگفتم، شما هر چه از دهانتان درمی‌آید می‌گویید و اشکالتان این است که نمی‌گذارید پاسخ بدهیم.

وی اضافه کرد: من برای شما متأسفم که حتی تحمل پاسخ هم ندارید، شما تقاضای تذکر داشتید که مسئول آن آقای بذرپاش است، ممکن است آقای بذرپاش برای این مسئله توضیح داشته باشد، به من چه ربطی دارد؟ من گفتم تذکر روش دارد، اما شما مرتب داد می‌زنید، این اشکال کار است. کجای این مسئله تحقیر کردن است؟

رئیس مجلس در پایان خطاب به کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: برادر عزیز اگر همه برای تذکر دادن داد بزنند، درست نیست. حداقل در پایان این دوره روش خود را درست کنید، چرا وقت جلسه را با این چیزها می‌گیرید؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
وقتی مردم تو رونمی خوان خب لاریجانی هم نمیخواد
این چند مدت هم تحملش میکنیم
این اقا هنوز بزرگزاده نشده وحرف زدن را بلد نیست ولش کنید
این اگر می خواست اصلاح شود که روزگار ما این نبود .
کوچک زاده و رسایی و کوثری و تزهای همفکر اینها فقط حاشیه ساز مجلس بودند و با حمایتهای خودشان از دولت قبلی کارنامه خودشان را رو کردند و ملت باید یکسری از افراد را بشناسند و دیگر به اینگونه افراد رای ندهند.
کوچک زاده بی ادب ترین نماینده تمام دوره های مجلس است.
دم لاریجانی گرم!
ای بابا این همه حرف زدید .
چه نتیجه ای نه برای مردم که برای خود داشت که هنوز در حسرت حرف زدن هستید .
حداقل در پایان این دوره روش خود را درست کنید.

عالی بود.
بدون شرح : تفاوت کوچک راده و بزرگ زاده
بر اقای کوچک زاده حرجی نیست بنده خدا ناراحت انتخابات است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی